Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1222063

Medijske navike i korištenje pametnih mobilnih uređaja: Individualizacija medijske prehrane


Boko, Antea
Medijske navike i korištenje pametnih mobilnih uređaja: Individualizacija medijske prehrane, 2022., diplomski rad, diplomski, Fakultet političkih znanosti/Novinarstvo, Zagreb


CROSBI ID: 1222063 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Medijske navike i korištenje pametnih mobilnih uređaja: Individualizacija medijske prehrane
(Media Habits and the Use of Smartphones: Individualization of Media Diet)

Autori
Boko, Antea

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Fakultet političkih znanosti/Novinarstvo

Mjesto
Zagreb

Datum
13.09

Godina
2022

Stranica
55

Mentor
Bebić, Domagoj

Ključne riječi
individualna medijska prehrana ; individualizacija ; pametni mobilni uređaji ; medijske navike ; društvene mreže
(individual media diet ; individualization ; smartphones ; media habits ; social networks)

Sažetak
Cilj ovog rada bio je istražiti medijske navike i načine korištenja pametnih mobilnih uređaja, utvrditi obrasce individualne medijske prehrane i grupirati ih prema vremenskoj, sadržajnoj i generacijskoj komponenti. Istraživanje individualne medijske prehrane poduzeto je upravo zbog manjka dosadašnjih istraživanja na tu temu. Prethodna istraživanja uglavnom su se bavila skupnim analizama podataka zanemarujući individualne razlike u korištenju pametnih mobilnih uređaja i medijskih sadržaja. Da bi se detektirale medijske navike i obrasci individualnog korištenja medija, odabrana je metoda online ankete, a istraživanje je provedeno na prigodnom uzorku od 200 ispitanika s područja Republike Hrvatske. Rezultati istraživanja pokazali su dominaciju korištenja pametnih mobilnih uređaja naspram ostalih uređaja. Najviše ispitanika istaknulo je da pametni mobilni uređaj koristi za fotografiranje, dopisivanje i komunikaciju s bliskim osobama, pretraživanje interneta, praćenje vijesti i slušanje glazbe. Prepoznati su i trendovi podijeljene pažnje i medijskog multitaskinga, a istraživanjem je utvrđeno i da ispitanici medije koriste na individualan način prema komponentama vremena, sadržaja i generacije. Pripadnici iste generacije različiti su korisnici pametnih mobilnih uređaja pa su tako detektirani Soft, Medium, Power, Heavy i Excessive korisnici. Spomenuti korisnici također koriste društvene mreže, platforme za dopisivanje i ostale aktivnosti na različit način.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet političkih znanosti, Zagreb

Profili:

Avatar Url Antea Boko (autor)

Avatar Url Domagoj Bebić (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada urn.nsk.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Boko, Antea
Medijske navike i korištenje pametnih mobilnih uređaja: Individualizacija medijske prehrane, 2022., diplomski rad, diplomski, Fakultet političkih znanosti/Novinarstvo, Zagreb
Boko, A. (2022) 'Medijske navike i korištenje pametnih mobilnih uređaja: Individualizacija medijske prehrane', diplomski rad, diplomski, Fakultet političkih znanosti/Novinarstvo, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Boko, Antea}, year = {2022}, pages = {55}, keywords = {individualna medijska prehrana, individualizacija, pametni mobilni ure\djaji, medijske navike, dru\v{s}tvene mre\v{z}e}, title = {Medijske navike i kori\v{s}tenje pametnih mobilnih ure\djaja: Individualizacija medijske prehrane}, keyword = {individualna medijska prehrana, individualizacija, pametni mobilni ure\djaji, medijske navike, dru\v{s}tvene mre\v{z}e}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Boko, Antea}, year = {2022}, pages = {55}, keywords = {individual media diet, individualization, smartphones, media habits, social networks}, title = {Media Habits and the Use of Smartphones: Individualization of Media Diet}, keyword = {individual media diet, individualization, smartphones, media habits, social networks}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font