Pregled bibliografske jedinice broj: 12220
Uloga interakcijskih igara u razvoju interakcijske komunikacije u grupi adolescenata-izbjeglica
Uloga interakcijskih igara u razvoju interakcijske komunikacije u grupi adolescenata-izbjeglica // Trauma recovery training: Lessons learned / Ajduković, Dean (ur.).
Zagreb: Društvo za psihološku pomoć (DPP), 1997. str. 411-417 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 12220 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga interakcijskih igara u razvoju interakcijske komunikacije u grupi adolescenata-izbjeglica
(The role of interactive games in developing an interactive communication in a group of adolescents-refugees)
Autori
Urbanc, Kristina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Trauma recovery training: Lessons learned
/ Ajduković, Dean - Zagreb : Društvo za psihološku pomoć (DPP), 1997, 411-417
Skup
Trauma recovery training: Lessons learned
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 13.07.1997. - 15.07.1997
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
Interakcijske igre; interakcijska komunikacija; grupni rad; adolescenti-izbjeglice
(Interactive games; interactive comunication; group work; adolescents-refugees)
Sažetak
Autor opisuje iskustvo korištenja interakcijskih igara u grupnom radu s adolescentima s izbjegličkim statusom, iz Bosne i Hercegovine.
Jedan od osnovnih ciljeva rada u ovoj grupi je bio osposobiti članove grupe za samostalno rješavanje problema vezanih uz zadovoljenje svakodnevnih životnih potreba, učenja, školovanja, adolescencije općenito, te stimulirati ih u razvoju međusobne podrške i pomoći, odnosno, vlastite "vršnjačke socijalne mreže".
Dvogodišnje formalno (i jednogodišnje neformalno) iskustvo u radu s ovom grupom pokazalo je da je, s obzirom na specifičnost problema ove dobi grupni medij, uz upotrebu interakcijskih igara i kreiranja atmosfere igre i podrške veoma pogodan za osobni rast i razvoj, te za socijalno učenje
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pravo