Pregled bibliografske jedinice broj: 12219
Iskustvenim učenjem do promjene stavova prema osobama s invalidnošću - program suradnje studenata socijalnog rada i zagrebačkih udruga osoba s invalidnošću
Iskustvenim učenjem do promjene stavova prema osobama s invalidnošću - program suradnje studenata socijalnog rada i zagrebačkih udruga osoba s invalidnošću // Zbornik radova hrvatskog žrtvoslovnog kongresa / Šeparović, Zvonimir (ur.).
Zagreb, Hrvatska: Pravni fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 1998. str. 495-501 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 12219 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Iskustvenim učenjem do promjene stavova prema osobama
s invalidnošću - program suradnje studenata socijalnog
rada i zagrebačkih udruga osoba s invalidnošću
(The role of experiental learning in the process of changing attitudes toward disabled persons - joint programm of School of Social Work, University of Zagreb and Assosiations of Disabled persons in Zagreb)
Autori
Urbanc, Kristina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova hrvatskog žrtvoslovnog kongresa
/ Šeparović, Zvonimir - : Pravni fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 1998, 495-501
Skup
Prvi hrvatski žrtvoslovni kongres
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 19.06.1998. - 21.06.1998
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
promjena stavova; iskustveno učenje; osobe s invalidnošću
(changing attitudes; people with disability; experiental learning)
Sažetak
U okviru programa za obrazovanje studenata socijalnog rada pokušali smo, (uvođenjem specifične metode iskustvenog učenja, putem individualnih i grupnih kontinuiranih, superviziranih kontakata studenata i osoba s invalidnošću) započeti dugotrajni proces promjene stavova prema osobama s dodatnim potrebama. Članovi zagrebačkih udruga osoba s invalidnošću pokazali su veliku spremnost pri pružanju pomoći i podrške ovom programu, te su svojom suradnjom omogućili kvalitetniju i potpuniju izobrazbu budućih socijalnih radnika. U ovom radu bit će više riječi o samom programu i ulozi osoba s invalidnošću pri formiranju stavova budućih socijalnih radnika, te o mogućnostima preveniranja različitih oblika segregacije osoba s dodatnim potrebama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pravo