Pregled bibliografske jedinice broj: 12217
Evaluation Models for Trauma Training Projects: Importance, Development and Barriers
Evaluation Models for Trauma Training Projects: Importance, Development and Barriers // Trauma Recovery Training: Lessons Learned / Ajduković, Dean (ur.).
Zagreb, Hrvatska: Društvo za psihološku pomoć (DPP), 1997. str. 83-96 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 12217 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Evaluation Models for Trauma Training Projects: Importance, Development and Barriers
Autori
Ajduković, Marina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
Trauma Recovery Training: Lessons Learned
/ Ajduković, Dean - : Društvo za psihološku pomoć (DPP), 1997, 83-96
Skup
Trauma Recovery Training: Lessons Learned
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 13.07.1997. - 15.07.1997
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
evaluation; psychosocial programs; trauma training
Sažetak
U radu je opisan značaj i obilježja evaluacije psihosocijalih programa. Prikazani su osnovni tipovi evaluacije - evaluacija potreba, evaluacija procesa i evaluacije ishoda. Također su opisane različite razine evaluacije koje se odnose na učinke programa na neposredne korisnike, posredne korisnike i zajednicu u cjelini. Razvijen je i opisan evaluacijski ciklus u kojem se počinje od procjene potrebe i završava analizom dugoročnih učinaka psihosocijalnih programa koja također uključuje procjenjivanje potreba za daljnjim uslugama psihosocijalnog rada. Posebna pozornost se posvetila unutarnjoj i izvanjskoj evaluaciji. Svi aspekti evaluacije ilustrirani su evaluacijom konkretnim psihosocijalnim programima.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Pravo
POVEZANOST RADA