Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1221682

Različiti modeli edukacije udomitelja i njihova uloga u osiguravanju kvalitetne skrbi za djecu u udomiteljskoj skrbi


Bogović, Katarina; Laklija, Maja; Blažeka Kokorić, Slavica
Različiti modeli edukacije udomitelja i njihova uloga u osiguravanju kvalitetne skrbi za djecu u udomiteljskoj skrbi // Napredak (Zagreb), 163 (2022), 3-4; 375-397 (domaća recenzija, članak, stručni)


CROSBI ID: 1221682 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Različiti modeli edukacije udomitelja i njihova uloga u osiguravanju kvalitetne skrbi za djecu u udomiteljskoj skrbi
(Different models of foster care education and their role in ensuring quality care for children in foster care)

Autori
Bogović, Katarina ; Laklija, Maja ; Blažeka Kokorić, Slavica

Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 163 (2022), 3-4; 375-397

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
udomiteljstvo djece, kompetencije, edukacijske potrebe, ishodi edukacije, klasifikacija modela edukacije
(foster care of children, competence, educational needs, educational outcomes, classification of education models)

Sažetak
Edukacija udomitelja djece čini temelj prevencije teškoća u prilagodbi i funkcioniranju udomljenog djeteta i udomiteljske obitelji te čini osnovu za osiguranje uvjeta za kvalitetni razvoj djeteta u udomiteljskoj obitelji. Edukacija udomitelja je kompleksan proces pripreme i razvoja kompetencija potencijalnih te podrške i osnaživanja kompetencija postojećih udomitelja za uspješnije nošenje s izazovima udomiteljstva i pružanje kvalitetne skrbi udomljenom djetetu. Cilj rada je ponuditi prikaz rezultata istraživanja o sadržaju, organizacijskim aspektima i ishodima različitih modela edukacije udomitelja te dati njihov sistematičan pregled. Temeljem analize različitih kriterija, u radu su predstavljene i klasifikacije postojećih modela edukacije udomitelja koje mogu poslužiti praktičarima i istraživačima za analizu prakse u ovom području. Zaključno, istaknute su smjernice za unapređenje sustava edukacije udomitelja djece u Hrvatskoj.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Socijalne djelatnosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Pravni fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Slavica Blažeka Kokorić (autor)

Avatar Url Maja Laklija (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Bogović, Katarina; Laklija, Maja; Blažeka Kokorić, Slavica
Različiti modeli edukacije udomitelja i njihova uloga u osiguravanju kvalitetne skrbi za djecu u udomiteljskoj skrbi // Napredak (Zagreb), 163 (2022), 3-4; 375-397 (domaća recenzija, članak, stručni)
Bogović, K., Laklija, M. & Blažeka Kokorić, S. (2022) Različiti modeli edukacije udomitelja i njihova uloga u osiguravanju kvalitetne skrbi za djecu u udomiteljskoj skrbi. Napredak (Zagreb), 163 (3-4), 375-397.
@article{article, author = {Bogovi\'{c}, Katarina and Laklija, Maja and Bla\v{z}eka Kokori\'{c}, Slavica}, year = {2022}, pages = {375-397}, keywords = {udomiteljstvo djece, kompetencije, edukacijske potrebe, ishodi edukacije, klasifikacija modela edukacije}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {163}, number = {3-4}, issn = {1330-0059}, title = {Razli\v{c}iti modeli edukacije udomitelja i njihova uloga u osiguravanju kvalitetne skrbi za djecu u udomiteljskoj skrbi}, keyword = {udomiteljstvo djece, kompetencije, edukacijske potrebe, ishodi edukacije, klasifikacija modela edukacije} }
@article{article, author = {Bogovi\'{c}, Katarina and Laklija, Maja and Bla\v{z}eka Kokori\'{c}, Slavica}, year = {2022}, pages = {375-397}, keywords = {foster care of children, competence, educational needs, educational outcomes, classification of education models}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {163}, number = {3-4}, issn = {1330-0059}, title = {Different models of foster care education and their role in ensuring quality care for children in foster care}, keyword = {foster care of children, competence, educational needs, educational outcomes, classification of education models} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font