Pregled bibliografske jedinice broj: 1221550
Utjecaj digitalne promocije na poslovanje i imidž marke
Utjecaj digitalne promocije na poslovanje i imidž marke, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Preddiplomski sveučilišni studij Međunarodno poslovanje, Zagreb
CROSBI ID: 1221550 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj digitalne promocije na poslovanje i imidž
marke
(The impact of digital promotion on business and
brand image)
Autori
Dejanović, Petra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Preddiplomski sveučilišni studij Međunarodno poslovanje
Mjesto
Zagreb
Datum
21.09
Godina
2022
Stranica
33
Mentor
Guzovski, Marina
Ključne riječi
digitalna promocija, digitalni marketing, strategija marketinga
(digital promotion, digital marketing, marketing strategy)
Sažetak
U prvom dijelu ovog rada prikazan je teorijski uvod o važnosti digitalne promocije i njezinim ciljevima, prednostima i nedostacima. U drugom dijelu opisane su vrste digitalne promocije i kratki opis istih. Kod vrsta digitalnih promocija prikazan je opis društvenih mreža poput Instragama, Facebooka i YouTube-a. Nadalje slijede neki općeniti utjecaji digitalne promocije na poslovanje i imidž marke, te kako doći do boljih rezultata u promociji. Na kraju slijedi primjer marke Netflix, gdje su prikazani razni načini digitalnog promoviranja i kako je to utjecalo na marku.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija