Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1221550

Utjecaj digitalne promocije na poslovanje i imidž marke


Dejanović, Petra
Utjecaj digitalne promocije na poslovanje i imidž marke, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Preddiplomski sveučilišni studij Međunarodno poslovanje, Zagreb


CROSBI ID: 1221550 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj digitalne promocije na poslovanje i imidž marke
(The impact of digital promotion on business and brand image)

Autori
Dejanović, Petra

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Preddiplomski sveučilišni studij Međunarodno poslovanje

Mjesto
Zagreb

Datum
21.09

Godina
2022

Stranica
33

Mentor
Guzovski, Marina

Ključne riječi
digitalna promocija, digitalni marketing, strategija marketinga
(digital promotion, digital marketing, marketing strategy)

Sažetak
U prvom dijelu ovog rada prikazan je teorijski uvod o važnosti digitalne promocije i njezinim ciljevima, prednostima i nedostacima. U drugom dijelu opisane su vrste digitalne promocije i kratki opis istih. Kod vrsta digitalnih promocija prikazan je opis društvenih mreža poput Instragama, Facebooka i YouTube-a. Nadalje slijede neki općeniti utjecaji digitalne promocije na poslovanje i imidž marke, te kako doći do boljih rezultata u promociji. Na kraju slijedi primjer marke Netflix, gdje su prikazani razni načini digitalnog promoviranja i kako je to utjecalo na marku.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Libertas

Profili:

Avatar Url Marina Guzovski (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Dejanović, Petra
Utjecaj digitalne promocije na poslovanje i imidž marke, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Preddiplomski sveučilišni studij Međunarodno poslovanje, Zagreb
Dejanović, P. (2022) 'Utjecaj digitalne promocije na poslovanje i imidž marke', diplomski rad, preddiplomski, Preddiplomski sveučilišni studij Međunarodno poslovanje, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Dejanovi\'{c}, Petra}, year = {2022}, pages = {33}, keywords = {digitalna promocija, digitalni marketing, strategija marketinga}, title = {Utjecaj digitalne promocije na poslovanje i imid\v{z} marke}, keyword = {digitalna promocija, digitalni marketing, strategija marketinga}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Dejanovi\'{c}, Petra}, year = {2022}, pages = {33}, keywords = {digital promotion, digital marketing, marketing strategy}, title = {The impact of digital promotion on business and brand image}, keyword = {digital promotion, digital marketing, marketing strategy}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font