Pregled bibliografske jedinice broj: 1221548
Izgradnja i uloga brenda u marketinškom okruženju na primjeru poduzeća Louis Vuitton
Izgradnja i uloga brenda u marketinškom okruženju na primjeru poduzeća Louis Vuitton, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Preddiplomski sveučilišni studij Međunarodno poslovanje, Zagreb
CROSBI ID: 1221548 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Izgradnja i uloga brenda u marketinškom okruženju na
primjeru poduzeća Louis Vuitton
(Construction and role of the brand in the
marketing environment on the example of the Louis
Vuitton company)
Autori
Šuštić, Ana Katarina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Preddiplomski sveučilišni studij Međunarodno poslovanje
Mjesto
Zagreb
Datum
21.09
Godina
2022
Stranica
30
Mentor
Guzovski, Marina
Ključne riječi
marketing strategije, izgradnja marke, koncept vrijednosti
(marketing strategy, brand building, value concept)
Sažetak
Završni rad govori o sustavu izgradnje brenda i ulozi brenda u marketinškom okruženju na primjeru poduzeća Louis Vuitton.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija