Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1221548

Izgradnja i uloga brenda u marketinškom okruženju na primjeru poduzeća Louis Vuitton


Šuštić, Ana Katarina
Izgradnja i uloga brenda u marketinškom okruženju na primjeru poduzeća Louis Vuitton, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Preddiplomski sveučilišni studij Međunarodno poslovanje, Zagreb


CROSBI ID: 1221548 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Izgradnja i uloga brenda u marketinškom okruženju na primjeru poduzeća Louis Vuitton
(Construction and role of the brand in the marketing environment on the example of the Louis Vuitton company)

Autori
Šuštić, Ana Katarina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Preddiplomski sveučilišni studij Međunarodno poslovanje

Mjesto
Zagreb

Datum
21.09

Godina
2022

Stranica
30

Mentor
Guzovski, Marina

Ključne riječi
marketing strategije, izgradnja marke, koncept vrijednosti
(marketing strategy, brand building, value concept)

Sažetak
Završni rad govori o sustavu izgradnje brenda i ulozi brenda u marketinškom okruženju na primjeru poduzeća Louis Vuitton.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Libertas

Profili:

Avatar Url Marina Guzovski (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Šuštić, Ana Katarina
Izgradnja i uloga brenda u marketinškom okruženju na primjeru poduzeća Louis Vuitton, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Preddiplomski sveučilišni studij Međunarodno poslovanje, Zagreb
Šuštić, A. (2022) 'Izgradnja i uloga brenda u marketinškom okruženju na primjeru poduzeća Louis Vuitton', diplomski rad, preddiplomski, Preddiplomski sveučilišni studij Međunarodno poslovanje, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}u\v{s}ti\'{c}, Ana Katarina}, year = {2022}, pages = {30}, keywords = {marketing strategije, izgradnja marke, koncept vrijednosti}, title = {Izgradnja i uloga brenda u marketin\v{s}kom okru\v{z}enju na primjeru poduze\'{c}a Louis Vuitton}, keyword = {marketing strategije, izgradnja marke, koncept vrijednosti}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}u\v{s}ti\'{c}, Ana Katarina}, year = {2022}, pages = {30}, keywords = {marketing strategy, brand building, value concept}, title = {Construction and role of the brand in the marketing environment on the example of the Louis Vuitton company}, keyword = {marketing strategy, brand building, value concept}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font