Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1221131

Multidisciplinary approach within the project "Enhanced Tools For Creating Equal Opportunities In Education for Pupils With Disabilities - ATTEND"


Vinceković, Ivana; Bohaček, Ana-Marija; Ivšac Pavliša, Jasmina; Pinjatela, Renata; Popčević, Klara; Stančić, Zrinjka; Čačko, Sana
Multidisciplinary approach within the project "Enhanced Tools For Creating Equal Opportunities In Education for Pupils With Disabilities - ATTEND" // ATAAC 2022
Zagreb, Hrvatska, 2022. (poster, nije recenziran, neobjavljeni rad, stručni)


CROSBI ID: 1221131 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Multidisciplinary approach within the project "Enhanced Tools For Creating Equal Opportunities In Education for Pupils With Disabilities - ATTEND"

Autori
Vinceković, Ivana ; Bohaček, Ana-Marija ; Ivšac Pavliša, Jasmina ; Pinjatela, Renata ; Popčević, Klara ; Stančić, Zrinjka ; Čačko, Sana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni

Skup
ATAAC 2022

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 29.09.2022. - 30.09.2022

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
interdisciplinarna suradnja ; projekt ATTEND
(interdisciplinay approach, project ATTEND)

Sažetak
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet pri Sveučilištu u Zagrebu sudjeluje u različitim interdisciplinarnim projektima s ciljem jačanje kapaciteta stručnjaka za korištenje asistivne tehnologije, uključujući različite oblike informacijsko komunikacijskih tehnologija i potpomognute komunikacije. Takva interdisciplinarna suradnja se očituje u provedbi projekta „Podrška ostvarenju jednakih mogućnosti u obrazovanju za učenike s teškoćama u razvoju” – ATTEND (eng. Assistive Technology In Education). Nositelj projekta je Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNET, a projekt je financiran bespovratnim sredstvima iz financijskog mehanizma Europskog gospodarskog prostora (EGP). Osim Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta, partneri u projektu su Fakultet elektrotehnike i računarstva Sveučilišta u Zagrebu i Odjel za obrazovanje i mlade, Grad Reykjavik. Prioritetni cilj projekta ATTEND je opremanje ustanova sudionika projekta, koje se bave odgojem i obrazovanjem učenika s teškoćama u razvoju, asistivnom tehnologijom u svrhu pružanja visokokvalitetnog obrazovanja učenicima, kao i obrazovanje djelatnika ustanova sudionika projekta za korištenje asistivne tehnologije. U poster prezentaciji će biti prikazani ishodi aktivnosti provedenih u prvoj godini projekta u pojedinim elementima s posebnim naglaskom na aktivnosti članica ERF tima.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti, Logopedija



POVEZANOST RADA


Projekti:
--ERF_MEĐ_PART_ 2021_ATTEND - Podrška ostvarenju jednakih mogućnosti u obrazovanju za učenike s teškoćama u razvoju (ATTEND) (Pinjatela, Renata) ( CroRIS)

Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Vinceković, Ivana; Bohaček, Ana-Marija; Ivšac Pavliša, Jasmina; Pinjatela, Renata; Popčević, Klara; Stančić, Zrinjka; Čačko, Sana
Multidisciplinary approach within the project "Enhanced Tools For Creating Equal Opportunities In Education for Pupils With Disabilities - ATTEND" // ATAAC 2022
Zagreb, Hrvatska, 2022. (poster, nije recenziran, neobjavljeni rad, stručni)
Vinceković, I., Bohaček, A., Ivšac Pavliša, J., Pinjatela, R., Popčević, K., Stančić, Z. & Čačko, S. (2022) Multidisciplinary approach within the project "Enhanced Tools For Creating Equal Opportunities In Education for Pupils With Disabilities - ATTEND". U: ATAAC 2022.
@article{article, author = {Vincekovi\'{c}, Ivana and Boha\v{c}ek, Ana-Marija and Iv\v{s}ac Pavli\v{s}a, Jasmina and Pinjatela, Renata and Pop\v{c}evi\'{c}, Klara and Stan\v{c}i\'{c}, Zrinjka and \v{C}a\v{c}ko, Sana}, year = {2022}, keywords = {interdisciplinarna suradnja, projekt ATTEND}, title = {Multidisciplinary approach within the project "Enhanced Tools For Creating Equal Opportunities In Education for Pupils With Disabilities - ATTEND"}, keyword = {interdisciplinarna suradnja, projekt ATTEND}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Vincekovi\'{c}, Ivana and Boha\v{c}ek, Ana-Marija and Iv\v{s}ac Pavli\v{s}a, Jasmina and Pinjatela, Renata and Pop\v{c}evi\'{c}, Klara and Stan\v{c}i\'{c}, Zrinjka and \v{C}a\v{c}ko, Sana}, year = {2022}, keywords = {interdisciplinay approach, project ATTEND}, title = {Multidisciplinary approach within the project "Enhanced Tools For Creating Equal Opportunities In Education for Pupils With Disabilities - ATTEND"}, keyword = {interdisciplinay approach, project ATTEND}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font