Pregled bibliografske jedinice broj: 1221131
Multidisciplinary approach within the project "Enhanced Tools For Creating Equal Opportunities In Education for Pupils With Disabilities - ATTEND"
Multidisciplinary approach within the project "Enhanced Tools For Creating Equal Opportunities In Education for Pupils With Disabilities - ATTEND" // ATAAC 2022
Zagreb, Hrvatska, 2022. (poster, nije recenziran, neobjavljeni rad, stručni)
CROSBI ID: 1221131 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Multidisciplinary approach within the project
"Enhanced Tools For Creating Equal Opportunities
In Education for Pupils With Disabilities -
ATTEND"
Autori
Vinceković, Ivana ; Bohaček, Ana-Marija ; Ivšac Pavliša, Jasmina ; Pinjatela, Renata ; Popčević, Klara ; Stančić, Zrinjka ; Čačko, Sana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni
Skup
ATAAC 2022
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 29.09.2022. - 30.09.2022
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
interdisciplinarna suradnja ; projekt ATTEND
(interdisciplinay approach, project ATTEND)
Sažetak
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet pri Sveučilištu u Zagrebu sudjeluje u različitim interdisciplinarnim projektima s ciljem jačanje kapaciteta stručnjaka za korištenje asistivne tehnologije, uključujući različite oblike informacijsko komunikacijskih tehnologija i potpomognute komunikacije. Takva interdisciplinarna suradnja se očituje u provedbi projekta „Podrška ostvarenju jednakih mogućnosti u obrazovanju za učenike s teškoćama u razvoju” – ATTEND (eng. Assistive Technology In Education). Nositelj projekta je Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNET, a projekt je financiran bespovratnim sredstvima iz financijskog mehanizma Europskog gospodarskog prostora (EGP). Osim Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta, partneri u projektu su Fakultet elektrotehnike i računarstva Sveučilišta u Zagrebu i Odjel za obrazovanje i mlade, Grad Reykjavik. Prioritetni cilj projekta ATTEND je opremanje ustanova sudionika projekta, koje se bave odgojem i obrazovanjem učenika s teškoćama u razvoju, asistivnom tehnologijom u svrhu pružanja visokokvalitetnog obrazovanja učenicima, kao i obrazovanje djelatnika ustanova sudionika projekta za korištenje asistivne tehnologije. U poster prezentaciji će biti prikazani ishodi aktivnosti provedenih u prvoj godini projekta u pojedinim elementima s posebnim naglaskom na aktivnosti članica ERF tima.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti, Logopedija
POVEZANOST RADA
Projekti:
--ERF_MEĐ_PART_ 2021_ATTEND - Podrška ostvarenju jednakih mogućnosti u obrazovanju za učenike s teškoćama u razvoju (ATTEND) (Pinjatela, Renata) ( CroRIS)
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Zrinjka Stančić
(autor)
Renata Pinjatela
(autor)
Klara Popčević
(autor)
Ana-Marija Bohaček
(autor)
Ivana Vinceković
(autor)
Jasmina Ivšac Pavliša
(autor)