Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1221079

Stilovi vođenja prema Blake i Moutonu – percepcija ravnatelja i zaposlenika predškolskih ustanova


Risek, Vida
Stilovi vođenja prema Blake i Moutonu – percepcija ravnatelja i zaposlenika predškolskih ustanova, 2022., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1221079 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stilovi vođenja prema Blake i Moutonu – percepcija ravnatelja i zaposlenika predškolskih ustanova
(Leadership styles according to Blake and Mouton - perception of principals and employees of preschool institutions)

Autori
Risek, Vida

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
21.09

Godina
2022

Stranica
53

Mentor
Zovko, Vatroslav

Ključne riječi
menadžment, stil vođenja, ravnatelj, predškolska ustanova
(management, leadership styles, principals, preschool institution)

Sažetak
U teoriji i praksi postoji nekoliko različitih stilova vođenja. Stil vođenja, upravljanje ustanovom odnosno posao ravnatelja u predškolskoj ustanovi zahtjeva specifične vještine koje su uvjetovane okruženjem u kojem ustanova posluje. Stoga je posao ravnatelja da svoj način i stil vođenja prilagodi određenoj situaciji u određenom vremenskom okviru. Vođenje u predškolskoj ustanovi podrazumijeva planiranje, organiziranje, vođenje i vrednovanje. Od ravnatelja se zahtijeva financijsko, računovodstveno upravljanje i poznavanje, upravljanje ljudskim potencijalima a sve to na zadovoljstvo krajnjih korisnika – djece i njihovih roditelja. Iako se na vođenje kroz povijest najčešće gledalo kao na jednosmjerno upravljanje u svrhu postizanja cilja, danas se ono, posebno u djelatnostima kao što je odgoj i obrazovanje gleda iz drugačije perspektive. Stil vođenja predškolskom ustanovom znatno utječe na viđenje stručnosti rada dječjeg vrtića. U ovom radu provedeno je istraživanje o stilovima vođenja u predškolskim ustanovama temeljeno na Blake&Mouton menadžerskoj mreži stilova vođenja. Blake&Mouton stil vođenja temelji se na dva osnovna smjera u načinu i stila vođenja – briga za proizvodnju, odnosno ostvarivanje zadanih ciljeva i briga za ljude koja je usredotočena na međuljudske odnose unutar ustanove. Cilj istraživanja je uvidjeti postoje li određene razlike u percepciji vođenja ravnatelja i odgojitelja predškolskih ustanova te kojim stilom vođenja se ravnatelji koriste u svom radu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Vatroslav Zovko (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Risek, Vida
Stilovi vođenja prema Blake i Moutonu – percepcija ravnatelja i zaposlenika predškolskih ustanova, 2022., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
Risek, V. (2022) 'Stilovi vođenja prema Blake i Moutonu – percepcija ravnatelja i zaposlenika predškolskih ustanova', diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Risek, Vida}, year = {2022}, pages = {53}, keywords = {menad\v{z}ment, stil vo\djenja, ravnatelj, pred\v{s}kolska ustanova}, title = {Stilovi vo\djenja prema Blake i Moutonu – percepcija ravnatelja i zaposlenika pred\v{s}kolskih ustanova}, keyword = {menad\v{z}ment, stil vo\djenja, ravnatelj, pred\v{s}kolska ustanova}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Risek, Vida}, year = {2022}, pages = {53}, keywords = {management, leadership styles, principals, preschool institution}, title = {Leadership styles according to Blake and Mouton - perception of principals and employees of preschool institutions}, keyword = {management, leadership styles, principals, preschool institution}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font