Pregled bibliografske jedinice broj: 1220657
Prilog analizi troškova i koristi uvođenja virtualne stvarnosti u visoko obrazovanje
Prilog analizi troškova i koristi uvođenja virtualne stvarnosti u visoko obrazovanje // MIPRO 2022 - 45th Jubilee International Convention / Karolj, Skala (ur.).
Opatija: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2022. str. 1377-1381 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1220657 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prilog analizi troškova i koristi uvođenja
virtualne stvarnosti u visoko obrazovanje
(Contribution to the cost-benefit analysis of the
introduction virtual reality in higher education)
Autori
Perić Hadžić, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
MIPRO 2022 - 45th Jubilee International Convention
/ Karolj, Skala - Opatija : Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2022, 1377-1381
Skup
45th International Convention on Information and Communication Technology, Electronics and Microelectronics (MIPRO 2022) ; Digital Economy and Digital Society (DE-DS 2022)
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 23.05.2022. - 27.05.2022
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
virtualna stvarnost ; visoko obrazovanje ; CBA analiza ;
(Virtual realty, Higher education, CBA analisys)
Sažetak
Razvojem i primjenom informacijsko komunikacijskih tehnologija u današnjem digitalnom društvu, pred visoko obrazovanje postavljeni su novi izazovi u modernizaciji nastavnog procesa. Radi podizanja učinkovitosti obrazovanja nužno je razviti i primjenjivati nove nastavne alate, istražiti njihove koristi i učinkovitost te ih integrirati u postojeće strategije učenja. U sklopu mjera za provedbu Strategije obrazovanja, znanosti i tehnologije, Ministarstvo znanosti i obrazovanja potiče stjecanje znanja i vještina učenjem kroz rad (eng. Work-based learning, WBL) i učenjem kroz iskustvo (eng. Experiential learning, ExL). Upravo uporaba virtualne stvarnosti (eng. Virtual Reality, VR), odnosno prividne simulacije okoline i svih popratnih interaktivnosti uz pomoć računala u obrazovanju, doprinosi iskustvenom učenju, produbljivanju i proširivanju stručnih znanja stečenih drugim oblicima nastave. Testiranje tih znanja u virtualnom okruženju, doprinosi razvoju mekih vještina studenata kao što su: razvoj kreativnosti, sposobnost rješavanja problema ili donošenje odluka bez straha od potencijalnih posljedica. U digitalnom okruženju brže se i učinkovitije uči i uz manje rizika, međutim cijena razvoja VR sustava nije zanemariva što je ujedno i najveća prepreka većoj implementaciji VR sustava u obrazovanje. Iz tog razloga, u ovom radu će se teorijski razmatrati osnovne postavke analize troškova i koristi (eng. Cost Benefit Analysis, CBA) uvođenja VR sustava što može poslužiti kao teoretska podloga prilikom uvođenja takvih sustava kao nastavnih alata u visoko obrazovanje
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija