Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1220272

Primjena virtualne i proširene stvarnosti u marketingu


Gromila, Edvin
Primjena virtualne i proširene stvarnosti u marketingu, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet ekonomije i turizma u Puli, Pula


CROSBI ID: 1220272 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Primjena virtualne i proširene stvarnosti u marketingu
(Application of Virtual and Augmented Reality in Marketing)

Autori
Gromila, Edvin

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Fakultet ekonomije i turizma u Puli

Mjesto
Pula

Datum
23.09

Godina
2021

Stranica
45

Mentor
Tomasović, Željka

Ključne riječi
proširena stvarnost, virtualna stvarnost, marketing
(augmented reality, virtual reality, marketing)

Sažetak
Pojam virtualne i proširene stvarnosti nije nov, ali se posljednjih godina više razgovara o tome. Uz pomoć hardverskih i softverskih rješenja, moguće je implementiranje virtualnih elemenata u stvarnom svijetu, a naprednije tehnologije mogu korisnika uroniti u kreirani virtualni svijet. Ova tehnologija se primjenjuje u gotovo svim sektorima, a posebice je zanimljiva u polju marketinga i prodaje, gdje se informatizacijom mijenjaju dosadašnji uobičajeni prodajni kanali. Proširenom i virtualnom stvarnošću otklanja se nedostatak elektroničke trgovine u kojoj do pojave ove tehnologije nije bilo moguće doživjeti proizvod kakav on zapravo jeste.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Računarstvo, Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Željka Tomasović (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

repozitorij.unipu.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Gromila, Edvin
Primjena virtualne i proširene stvarnosti u marketingu, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet ekonomije i turizma u Puli, Pula
Gromila, E. (2021) 'Primjena virtualne i proširene stvarnosti u marketingu', diplomski rad, preddiplomski, Fakultet ekonomije i turizma u Puli, Pula.
@phdthesis{phdthesis, author = {Gromila, Edvin}, year = {2021}, pages = {45}, keywords = {pro\v{s}irena stvarnost, virtualna stvarnost, marketing}, title = {Primjena virtualne i pro\v{s}irene stvarnosti u marketingu}, keyword = {pro\v{s}irena stvarnost, virtualna stvarnost, marketing}, publisherplace = {Pula} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Gromila, Edvin}, year = {2021}, pages = {45}, keywords = {augmented reality, virtual reality, marketing}, title = {Application of Virtual and Augmented Reality in Marketing}, keyword = {augmented reality, virtual reality, marketing}, publisherplace = {Pula} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font