Pregled bibliografske jedinice broj: 1220272
Primjena virtualne i proširene stvarnosti u marketingu
Primjena virtualne i proširene stvarnosti u marketingu, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet ekonomije i turizma u Puli, Pula
CROSBI ID: 1220272 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena virtualne i proširene stvarnosti u
marketingu
(Application of Virtual and Augmented Reality in
Marketing)
Autori
Gromila, Edvin
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Fakultet ekonomije i turizma u Puli
Mjesto
Pula
Datum
23.09
Godina
2021
Stranica
45
Mentor
Tomasović, Željka
Ključne riječi
proširena stvarnost, virtualna stvarnost, marketing
(augmented reality, virtual reality, marketing)
Sažetak
Pojam virtualne i proširene stvarnosti nije nov, ali se posljednjih godina više razgovara o tome. Uz pomoć hardverskih i softverskih rješenja, moguće je implementiranje virtualnih elemenata u stvarnom svijetu, a naprednije tehnologije mogu korisnika uroniti u kreirani virtualni svijet. Ova tehnologija se primjenjuje u gotovo svim sektorima, a posebice je zanimljiva u polju marketinga i prodaje, gdje se informatizacijom mijenjaju dosadašnji uobičajeni prodajni kanali. Proširenom i virtualnom stvarnošću otklanja se nedostatak elektroničke trgovine u kojoj do pojave ove tehnologije nije bilo moguće doživjeti proizvod kakav on zapravo jeste.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo, Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti