Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1220238

Analiza razvoja Assassin's Creed igrica


Martinčević, Lara
Analiza razvoja Assassin's Creed igrica, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Tehnički fakultet u Puli, Pula


CROSBI ID: 1220238 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Analiza razvoja Assassin's Creed igrica
(Assassin's Creed video games Development Analysis)

Autori
Martinčević, Lara

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Tehnički fakultet u Puli

Mjesto
Pula

Datum
14.09

Godina
2022

Stranica
26

Mentor
Tomasović, Željka

Ključne riječi
Assassin's Creed, CGI, nelinearnost, zahtjevi, interaktivnost
(Assasin's Creed, CGI, non-linearity, requirements, interactivity)

Sažetak
Svrha ovog završnog rada jest analiza razvoja Assassin's creed igrica kroz niz elemenata. U radu teorijskim djelom obrađeni i pojašnjeni su elementi CGI-a, linearnosti tj. nelinearnosti te same zahtjevnosti pojedinačnih igara koje za primjer uzima Assassin's Creed franšizu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Računarstvo



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Željka Tomasović (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Martinčević, Lara
Analiza razvoja Assassin's Creed igrica, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Tehnički fakultet u Puli, Pula
Martinčević, L. (2022) 'Analiza razvoja Assassin's Creed igrica', diplomski rad, preddiplomski, Tehnički fakultet u Puli, Pula.
@phdthesis{phdthesis, author = {Martin\v{c}evi\'{c}, Lara}, year = {2022}, pages = {26}, keywords = {Assassin's Creed, CGI, nelinearnost, zahtjevi, interaktivnost}, title = {Analiza razvoja Assassin's Creed igrica}, keyword = {Assassin's Creed, CGI, nelinearnost, zahtjevi, interaktivnost}, publisherplace = {Pula} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Martin\v{c}evi\'{c}, Lara}, year = {2022}, pages = {26}, keywords = {Assasin's Creed, CGI, non-linearity, requirements, interactivity}, title = {Assassin's Creed video games Development Analysis}, keyword = {Assasin's Creed, CGI, non-linearity, requirements, interactivity}, publisherplace = {Pula} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font