Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1219962

Stavovi učenika i nastavnika o ocjenjivanju


Knežević, Mirjana
Stavovi učenika i nastavnika o ocjenjivanju // Vukovarsko-srijemski učitelj : godišnjak za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, (2019), 16; 9-14 (nije recenziran, članak, stručni)


CROSBI ID: 1219962 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stavovi učenika i nastavnika o ocjenjivanju
(Attitudes of students and teachers about assessment)

Autori
Knežević, Mirjana

Izvornik
Vukovarsko-srijemski učitelj : godišnjak za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja (1334-983X) (2019), 16; 9-14

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
stavovi, ocjene, učenici, nastavnici
(attitudes, grades, students, teachers)

Sažetak
Cilj rada bio je saznati mišljenje učenika i nastavnika o pravednosti ocjenjivanja i njihovu angažmanu u istome te mišljenje nastavnika o smislu ocjenjivanja, to jest pomaže li im ocjenjivanje u unaprjeđenju vlastitoga rada. Istraživanje je provedeno u svibnju 2019. u Drvodjelskoj tehničkoj školi u Vinkovcima na slučajnom uzorku od 44 učenika te 14 nastavnika postupkom anketiranja. Dobiveni rezultati pokazuju da dvije trećine ispitanih učenika smatra da je ocjenjivanje pravedno i dobro razrađeno, no kada je u pitanju uvažavanje njihova mišljenja kod ocjenjivanja, stavovi učenika podijeljeni su: 45 % učenika smatra da nastavnici uvažavaju njihova mišljenja, a 39 % da ne uvažavaju. Kada se radi o stavu nastavnika, zanimljivo je kako svi nastavnici smatraju da kod ocjenjivanja u potpunosti i uglavnom vode računa o individualnome napretku svakog učenika. Kada je u pitanju korist koju oni dobivaju ocjenjivanjem, rezultati su raspršeni.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Mirjana Knežević (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Knežević, Mirjana
Stavovi učenika i nastavnika o ocjenjivanju // Vukovarsko-srijemski učitelj : godišnjak za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, (2019), 16; 9-14 (nije recenziran, članak, stručni)
Knežević, M. (2019) Stavovi učenika i nastavnika o ocjenjivanju. Vukovarsko-srijemski učitelj : godišnjak za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, (16), 9-14.
@article{article, author = {Kne\v{z}evi\'{c}, Mirjana}, year = {2019}, pages = {9-14}, keywords = {stavovi, ocjene, u\v{c}enici, nastavnici}, journal = {Vukovarsko-srijemski u\v{c}itelj : godi\v{s}njak za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja}, number = {16}, issn = {1334-983X}, title = {Stavovi u\v{c}enika i nastavnika o ocjenjivanju}, keyword = {stavovi, ocjene, u\v{c}enici, nastavnici} }
@article{article, author = {Kne\v{z}evi\'{c}, Mirjana}, year = {2019}, pages = {9-14}, keywords = {attitudes, grades, students, teachers}, journal = {Vukovarsko-srijemski u\v{c}itelj : godi\v{s}njak za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja}, number = {16}, issn = {1334-983X}, title = {Attitudes of students and teachers about assessment}, keyword = {attitudes, grades, students, teachers} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font