Pregled bibliografske jedinice broj: 1219962
Stavovi učenika i nastavnika o ocjenjivanju
Stavovi učenika i nastavnika o ocjenjivanju // Vukovarsko-srijemski učitelj : godišnjak za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, (2019), 16; 9-14 (nije recenziran, članak, stručni)
CROSBI ID: 1219962 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi učenika i nastavnika o ocjenjivanju
(Attitudes of students and teachers about assessment)
Autori
Knežević, Mirjana
Izvornik
Vukovarsko-srijemski učitelj : godišnjak za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja (1334-983X)
(2019), 16;
9-14
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
stavovi, ocjene, učenici, nastavnici
(attitudes, grades, students, teachers)
Sažetak
Cilj rada bio je saznati mišljenje učenika i nastavnika o pravednosti ocjenjivanja i njihovu angažmanu u istome te mišljenje nastavnika o smislu ocjenjivanja, to jest pomaže li im ocjenjivanje u unaprjeđenju vlastitoga rada. Istraživanje je provedeno u svibnju 2019. u Drvodjelskoj tehničkoj školi u Vinkovcima na slučajnom uzorku od 44 učenika te 14 nastavnika postupkom anketiranja. Dobiveni rezultati pokazuju da dvije trećine ispitanih učenika smatra da je ocjenjivanje pravedno i dobro razrađeno, no kada je u pitanju uvažavanje njihova mišljenja kod ocjenjivanja, stavovi učenika podijeljeni su: 45 % učenika smatra da nastavnici uvažavaju njihova mišljenja, a 39 % da ne uvažavaju. Kada se radi o stavu nastavnika, zanimljivo je kako svi nastavnici smatraju da kod ocjenjivanja u potpunosti i uglavnom vode računa o individualnome napretku svakog učenika. Kada je u pitanju korist koju oni dobivaju ocjenjivanjem, rezultati su raspršeni.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija