Pregled bibliografske jedinice broj: 1219922
HRVATSKI I ENGLESKI JEZIK U TEKSTU PROMOTIVNIH PORUKA
HRVATSKI I ENGLESKI JEZIK U TEKSTU PROMOTIVNIH PORUKA // Jezikoslovni zapiski, 28 (2022), 1; 169-181 doi:10.3986/JZ.28.1.11 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1219922 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
HRVATSKI I ENGLESKI JEZIK U TEKSTU PROMOTIVNIH
PORUKA
(CROATIAN AND ENGLISH LANGUAGE IN THE TEXT OF
PROMOTIONAL MESSAGES)
Autori
Bautović, Mirjana ; Omrčen, Darija
Izvornik
Jezikoslovni zapiski (0354-0448) 28
(2022), 1;
169-181
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
dob ; engleski ; hrvatski ; muškarci ; promotivne poruke ; žene
(age ; English ; Croatian ; men ; promotional messages ; women)
Sažetak
Cilj je istraživanja bio na uzorku od 173 ispitanika (72 muškarca i 101 žena) – životne dobi od 20 do 60+, iz Republike Hrvatske utvrditi razumiju li tekst reklamnih poruka na veleplakatima i panoima pisan ili u potpunosti engleskim jezikom ili kombinacijom hrvatskoga i engleskoga jezika. Nisu utvrđene statistički značajne razlike između muškaraca i žena, no dobivene su razlike među dobnim skupinama u pojedinim aspektima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Kineziološki fakultet, Zagreb,
EFFECTUS veleučilište
Profili:
Darija Omrčen
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- MLA International Bibliography of Books and Articles on the Modern Languages and Literature, New York, ZDA
- IBZ, K. G. Saur Verlag, Osnabrueck, Njemačka
- New Contents Slavistics, Staatsbibliothek zu Berlin, Njemačka