Pregled bibliografske jedinice broj: 1219889
Partnerstvo u odgoju i obrazovanju u teoriji i praksi
Partnerstvo u odgoju i obrazovanju u teoriji i praksi // Zbornik stručnih radova s Međunarodne znanstvene konferencije "Globalne i lokalne perspektive pedagogije" / Jukić, Renata ; Bogatić, Katarina ; Gazibara, Senka ; Pejaković, Sara ; Simel, Sanja ; Nagy Varga, Aniko ; Campbell-Barr, Verity (ur.).
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2016. str. 126-131 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1219889 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Partnerstvo u odgoju i obrazovanju u teoriji i
praksi
(Partnership in education in theory and practice)
Autori
Knežević, Mirjana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik stručnih radova s Međunarodne znanstvene konferencije "Globalne i lokalne perspektive pedagogije"
/ Jukić, Renata ; Bogatić, Katarina ; Gazibara, Senka ; Pejaković, Sara ; Simel, Sanja ; Nagy Varga, Aniko ; Campbell-Barr, Verity - Osijek : Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2016, 126-131
Skup
Globalne i lokalne perspektive pedagogije
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 27.10.2016. - 28.10.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Partnerstvo, obitelj, škola, vrtić
(partnership, family, school, kindergarten)
Sažetak
U suvremenim se teorijskim shvaćanjima odgoja i obrazovanja velika važnost pridaje suradnji, odnosno partnerstvu između obitelji i škole. Obitelj i odgojno-obrazovne ustanove dominantna su okruženja djeteta i zato je njihovo partnerstvo prijeko potrebno. Dok suradnja podrazumijeva pokušaj zadovoljavanja interesa obiju strana, pojam partnerstva, koji se danas sve više koristi, ističe ravnopravnost strana i toleranciju. U ovome će se radu koristiti pojmovi partnerstvo i partnerski odnosi kao najviši stupanj suradnje između obitelji i odgojno-obrazovne ustanove kojemu su ciljevi dobrobit i razvoj djeteta. U literaturi se ističu određeni učinci toga partnerstva kao što su bolji akademski uspjeh djece, bolji odnos djece prema školi i učiteljima, osnaživanje obitelji te rasterećenje djece. Riječ će biti o dvama odgojno-obrazovnim kontekstima ; o partnerstvu obitelji i dječjih vrtića te partnerstvu obitelji i škola. Svrha rada jest iznijeti teorijska shvaćanja partnerstva obitelji i odgojno-obrazovne ustanove te dati pregled istraživanja koja su za ispitanike uglavnom imali roditelje koji su iznosili svoja viđenja partnerstva obitelji i odgojno-obrazovne ustanove. Nadalje, u radu se problematiziraju razlozi izostanka partnerstva i partnerskih odnosa. Pokazalo se kako je partnerski odnos vrlo važan za dječji razvoj, no s obzirom na to da se on često ne ostvaruje, potrebno je raditi na njegovu unaprjeđenju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija