Pregled bibliografske jedinice broj: 1219842
Hrvatski jezik i književnost u školskoj praksi s osobitim osvrtom na gledište učenika
Hrvatski jezik i književnost u školskoj praksi s osobitim osvrtom na gledište učenika // Hrvatski jezik: povijest i uloge nastavnog predmeta. Programska knjižica
Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2022. str. 24-24 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1219842 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Hrvatski jezik i književnost u školskoj praksi s
osobitim osvrtom na gledište učenika
(Croatian language and literature in school practice
with a special focus on the students' point of view)
Autori
Grakalić Plenković, Sanja ; Marin-Garac, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Hrvatski jezik: povijest i uloge nastavnog predmeta. Programska knjižica
/ - Zagreb : Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2022, 24-24
Skup
Znanstveni skup Hrvatski jezik: povijest i uloge nastavnog predmeta
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 01.07.2022. - 02.07.2022
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
metodička praksa ; Hrvatski jezik ; studenti ; učenici
(methodical practice ; Croatian language ; students ; pupils)
Sažetak
U nastojanju da ustanove kako učenici doživljavaju studentsku školsku praksu autorice su provele mikroistraživanje u kojem su sudjelovali učenici Prirodoslovne i grafičke škole u Rijeci, škole učionice za studente završne godine studija hrvatskog jezika i književnosti Filozofskog fakulteta u Rijeci. Ispitivanjem su obuhvaćeni srednjoškolci koji sudjeluju na studentskim satovima posljednje dvije do četiri godine. Anketa je provedena anonimnim upitnikom i donosi uvid u dio učeničkih stavova o kvaliteti nastavne prakse, njenim prednostima i nedostacima u odnosu na uobičajene nastavne sate i prijedlozima za njeno poboljšanje. U odgovorima na pitanja otvorenog tipa učenici iznose pozitivne karakteristike studentskih satova, kao i niz konkretnih prijedloga o unaprjeđenju nastavne prakse. Navedeno upućuje na to da, iako su studenti kao sudionici školske prakse najčešći ispitanici ovakvih istraživanja, valja kontinuirano propitivati i učenike i dio njihovih stavova uzeti u obzir u smislu unošenja mogućih promjena za poboljšanje učinkovitosti studentske školske prakse.
Izvorni jezik
Hrvatski