Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1219272

Procesi izrade fizičkih karakteristika, animacija i mehanizama pokreta lika za računalnu igru


Ivan Molnar
Procesi izrade fizičkih karakteristika, animacija i mehanizama pokreta lika za računalnu igru, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Tehničko veleučilište u Zagrebu, Zagreb


CROSBI ID: 1219272 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Procesi izrade fizičkih karakteristika, animacija i mehanizama pokreta lika za računalnu igru
(Processes of creating physical characteristics, animations and movement mechanisms of a character for a computer game)

Autori
Ivan Molnar

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Tehničko veleučilište u Zagrebu

Mjesto
Zagreb

Datum
21.09

Godina
2022

Stranica
51

Mentor
Ivan Rajković

Ključne riječi
animacija, mehanizmi pokreta, Blender, Unity, Visual Studio Code, računalna igra, lik za računalnu igru
(animation, motion mechanics, Blender, Unity, Visual Studio Code, computer game, computer game character)

Sažetak
Izrada fizičkih karakteristika, animacija i mehanizama pokreta lika za računalnu igru obuhvaća znanje iz više područja računalne grafike i računalstva. U radu su opisani hodogram, važnosti etapa i postupci potrebni za izradu lika upotrebljivog za korištenje unutar „Game Engine“ softvera. Tijekom izrade lika za računalnu igru korišteni su softveri: Blender za 3D modeliranje i animaciju, Visual Studio Code softver za pisanje programerskog koda i Unity Game Engine softver za izradu i finalizaciju projekta. Povezivanjem znanja iz različitih područja znanosti i korištenjem tri vrste softvera, dobiven je program unutar kojeg je moguće kontrolirati lika uz pomoć perifernih uređaja tipkovnice i računalnog miša.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Tehničko veleučilište u Zagrebu

Profili:

Avatar Url Ivan Rajković (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ivan Molnar
Procesi izrade fizičkih karakteristika, animacija i mehanizama pokreta lika za računalnu igru, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Tehničko veleučilište u Zagrebu, Zagreb
Ivan Molnar (2022) 'Procesi izrade fizičkih karakteristika, animacija i mehanizama pokreta lika za računalnu igru', diplomski rad, preddiplomski, Tehničko veleučilište u Zagrebu, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, year = {2022}, pages = {51}, keywords = {animacija, mehanizmi pokreta, Blender, Unity, Visual Studio Code, ra\v{c}unalna igra, lik za ra\v{c}unalnu igru}, title = {Procesi izrade fizi\v{c}kih karakteristika, animacija i mehanizama pokreta lika za ra\v{c}unalnu igru}, keyword = {animacija, mehanizmi pokreta, Blender, Unity, Visual Studio Code, ra\v{c}unalna igra, lik za ra\v{c}unalnu igru}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, year = {2022}, pages = {51}, keywords = {animation, motion mechanics, Blender, Unity, Visual Studio Code, computer game, computer game character}, title = {Processes of creating physical characteristics, animations and movement mechanisms of a character for a computer game}, keyword = {animation, motion mechanics, Blender, Unity, Visual Studio Code, computer game, computer game character}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font