Pregled bibliografske jedinice broj: 1219272
Procesi izrade fizičkih karakteristika, animacija i mehanizama pokreta lika za računalnu igru
Procesi izrade fizičkih karakteristika, animacija i mehanizama pokreta lika za računalnu igru, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Tehničko veleučilište u Zagrebu, Zagreb
CROSBI ID: 1219272 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Procesi izrade fizičkih karakteristika, animacija i
mehanizama pokreta lika za računalnu igru
(Processes of creating physical characteristics,
animations and movement mechanisms of a character
for a computer game)
Autori
Ivan Molnar
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Tehničko veleučilište u Zagrebu
Mjesto
Zagreb
Datum
21.09
Godina
2022
Stranica
51
Mentor
Ivan Rajković
Ključne riječi
animacija, mehanizmi pokreta, Blender, Unity, Visual Studio Code, računalna igra, lik za računalnu igru
(animation, motion mechanics, Blender, Unity, Visual Studio Code, computer game, computer game character)
Sažetak
Izrada fizičkih karakteristika, animacija i mehanizama pokreta lika za računalnu igru obuhvaća znanje iz više područja računalne grafike i računalstva. U radu su opisani hodogram, važnosti etapa i postupci potrebni za izradu lika upotrebljivog za korištenje unutar „Game Engine“ softvera. Tijekom izrade lika za računalnu igru korišteni su softveri: Blender za 3D modeliranje i animaciju, Visual Studio Code softver za pisanje programerskog koda i Unity Game Engine softver za izradu i finalizaciju projekta. Povezivanjem znanja iz različitih područja znanosti i korištenjem tri vrste softvera, dobiven je program unutar kojeg je moguće kontrolirati lika uz pomoć perifernih uređaja tipkovnice i računalnog miša.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija