Pregled bibliografske jedinice broj: 1219261
Auditivne metode u razvijanju vještine slušanja među učenicima španjolskog jezika
Auditivne metode u razvijanju vještine slušanja među učenicima španjolskog jezika // Strani jezici i turizam
Zadar, Hrvatska, 2018. str. 17-18 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1219261 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Auditivne metode u razvijanju vještine slušanja među
učenicima španjolskog jezika
(Auditory methods in developing listening skills
for Spanish
language students)
Autori
Bulić, Matea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Skup
Strani jezici i turizam
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 2018
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
vještina slušanja, auditivne metode, strategije, stavovi
(listening skills, auditory methods, strategies, attitudes)
Sažetak
Poučavanje stranog jezika usmjereno je na razvijanje četiriju glavnih vještina: govora, slušanja, čitanja i pisanja. U nastavi stranih jezika dugo se smatralo da je slušanje pasivan proces i razumijevanju govora nije se posvećivala pažnja. Međutim, istraživanja su pokazala da je slušanje aktivan proces koji uključuje percipiranje zvučnih signala i dekodiranje govorne poruke. U suvremenom pristupu nastave stranog jezika, tijekom razvijanja vještine slušanja provode se različite nastavne aktivnosti. Slušanjem izvornih auditivnih materijala, učenici se pripremaju za razumijevanje prave komunikacije na stranom jeziku. Cilj ovog istraživanja bio je ustanoviti povezanost uporabe auditivnih metoda u razrednoj sredini i razumijevanja slušnog materijala kao rezultata njihove uporabe. Usporedno s tim, istraživati će se koje su strategije i stavovi najčešći među učenicima španjolskog kao stranog jezika u razvijanju vještine slušanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne humanističke znanosti