Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1219253

Senzorne metode rada u umjetničkoj nastavi i inkluzivnoj praksi


Linardić, Letricija; Licul, Nina
Senzorne metode rada u umjetničkoj nastavi i inkluzivnoj praksi // PERSPEKTIVE UMETNIČKOG OBRAZOVANJA – REFLEKSIJE I ISHODI / PERSPECTIVE OF ART EDUCATION – REFLECTIONS AND OUTCOMES / Joksimović A., Škorc B. i Bosnar M. (ur.).
Beograd: Fakultet likovnih umetnosti, Beograd, 2022. str. 172-183 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1219253 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Senzorne metode rada u umjetničkoj nastavi i inkluzivnoj praksi
(Sensory Methods In Art Teching And Inclusive Practices)

Autori
Linardić, Letricija ; Licul, Nina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
PERSPEKTIVE UMETNIČKOG OBRAZOVANJA – REFLEKSIJE I ISHODI / PERSPECTIVE OF ART EDUCATION – REFLECTIONS AND OUTCOMES / Joksimović A., Škorc B. i Bosnar M. - Beograd : Fakultet likovnih umetnosti, Beograd, 2022, 172-183

ISBN
978-86-88591-34-8

Skup
Perspektive umetničkog obrazovanja – refleksije i ishodi = Perspective of art education – reflections and outcomes

Mjesto i datum
Beograd, Srbija, 25.11.2021. - 26.11.2021

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
senzorne metode, inkluzija, umjetnička nastava, umjetničke metode, umjetnič- ko djelo
(sensory methods, inclusion, art teaching, art methods, artwork)

Sažetak
U ovom eksplikativnom radu nastojalo se steći uvid u važnost odabira metode i pro- cesa izrade umjetničkog djela kao polazišta za razvoj metoda i postupaka korištenih u radu sa studentima na umjetničkim projektima. Pobliže su predstavljene senzorne metode rada suvremenih umjetnika u procesu stvaranja umjetničkog djela. Odabrani su primjeri u kojima su metoda i proces izrade umjetničkog rada bitniji od krajnjeg rezultata. Namjera je zatim bila analizirati nastavne metode koje uključuju senzorne vježbe u različitim oblicima rada sa stu- dentima. Tijekom nekoliko godina prikupljane su informacije i analize, osobni dnevnički zapisi, katalozi i fotodokumentacija koji daju uvid u specifične umjetničke postupke. Takvi umjetnički postupci mogu poslužiti u svrhu introspekcije i razvoja individualnosti, senzibilizacije studena- ta za različite teme, povećane mentalne i fizičke aktivnosti tijekom umjetničkog procesa, ra- zvoja kompleksnijeg umjetničkog rada u reinterpretaciji doživljenog i postizanja veće kvalitete studentskog rada. U radu su predstavljene višegodišnje inkluzivne radionice sa studentima i gluhonijemim osobama iz udruženja „S vjetrom kroz tišinu“, višemjesečni projekt stvaranja umjetničkih djela koja mogu osjetiti slijepe i slabovidne osobe pod nazivom „(Do)živjeti dru- gačije“, te senzorne vježbe u sklopu umjetničkog kolegija u području umjetničke grafike na Akademiji.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Likovne umjetnosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Akademija primijenjenih umjetnosti, Rijeka

Profili:

Avatar Url Letricija Linardić (autor)

Avatar Url Nina Licul (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

flu.bg.ac.rs plus.cobiss.net

Citiraj ovu publikaciju:

Linardić, Letricija; Licul, Nina
Senzorne metode rada u umjetničkoj nastavi i inkluzivnoj praksi // PERSPEKTIVE UMETNIČKOG OBRAZOVANJA – REFLEKSIJE I ISHODI / PERSPECTIVE OF ART EDUCATION – REFLECTIONS AND OUTCOMES / Joksimović A., Škorc B. i Bosnar M. (ur.).
Beograd: Fakultet likovnih umetnosti, Beograd, 2022. str. 172-183 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Linardić, L. & Licul, N. (2022) Senzorne metode rada u umjetničkoj nastavi i inkluzivnoj praksi. U: Joksimović A., Š. (ur.)PERSPEKTIVE UMETNIČKOG OBRAZOVANJA – REFLEKSIJE I ISHODI / PERSPECTIVE OF ART EDUCATION – REFLECTIONS AND OUTCOMES.
@article{article, author = {Linardi\'{c}, Letricija and Licul, Nina}, editor = {Joksimovi\'{c} A., \v{S}.}, year = {2022}, pages = {172-183}, keywords = {senzorne metode, inkluzija, umjetni\v{c}ka nastava, umjetni\v{c}ke metode, umjetni\v{c}- ko djelo}, isbn = {978-86-88591-34-8}, title = {Senzorne metode rada u umjetni\v{c}koj nastavi i inkluzivnoj praksi}, keyword = {senzorne metode, inkluzija, umjetni\v{c}ka nastava, umjetni\v{c}ke metode, umjetni\v{c}- ko djelo}, publisher = {Fakultet likovnih umetnosti, Beograd}, publisherplace = {Beograd, Srbija} }
@article{article, author = {Linardi\'{c}, Letricija and Licul, Nina}, editor = {Joksimovi\'{c} A., \v{S}.}, year = {2022}, pages = {172-183}, keywords = {sensory methods, inclusion, art teaching, art methods, artwork}, isbn = {978-86-88591-34-8}, title = {Sensory Methods In Art Teching And Inclusive Practices}, keyword = {sensory methods, inclusion, art teaching, art methods, artwork}, publisher = {Fakultet likovnih umetnosti, Beograd}, publisherplace = {Beograd, Srbija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font