Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1219249

Tjelesno vježbanje djece s teškoćama u razvoju


Čorluka, Laura
Tjelesno vježbanje djece s teškoćama u razvoju, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1219249 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Tjelesno vježbanje djece s teškoćama u razvoju
(Physical exercise of children with developmental disabilities)

Autori
Čorluka, Laura

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
29.09

Godina
2022

Stranica
41

Mentor
Kunješić Sušilović, Mateja

Ključne riječi
tjelesna aktivnost ; djeca s oštećenim vidom ; djeca s cerebralnom paralizom ; djeca s poremećajima iz autističnog spektra ; djeca s Down sindromom ; inkluzija
(physical activity ; children with vision impairment ; children with cerebral palsy ; children with autism spectrum disorder ; children with Down syndrome ; inclusion)

Sažetak
U radu se analizira tjelesno vježbanje djece s teškoćama u razvoju. Cilj je rada utvrditi koje su prednosti tjelesnog vježbanja za djecu s teškoćama u razvoju te kako se tjelesna i zdravstvena kultura može prilagoditi djeci s teškoćama u razvoju u predškolskim ustanovama. Djeca s teškoćama u razvoju jesu djeca s utvrđenim određenim teškoćama koja ne mogu dosegnuti ili održati potrebnu razinu razvoja i zdravlja i koja imaju posebne potrebe. Tjelesno vježbanje pozitivno utječe na fizičko i psihičko zdravlje sve djece, pa tako i djece s teškoćama u razvoju. Osim toga, tjelesno vježbanje kod djece s teškoćama u razvoju omogućuje njihovu socijalnu prilagodbu, poboljšanje njihova ponašanja, razvijanje samopouzdanja te odgađanje ili barem ublažavanje komplikacija uzrokovanih njihovim zdravstvenim stanjem. Stoga se preporučuje da djeca s teškoćama u razvoju umjereno vježbaju jednako koliko i djeca bez teškoća, točnije barem 30 minuta dnevno. U predškolskim ustanovama djeca s teškoćama u razvoju uključuju se u satove tjelesne i zdravstvene kulture kako bi se uspješno provodio proces inkluzije u predškolskim ustanovama i kako bi se toj djeci omogućilo uživanje u koristima redovitih tjelesnih aktivnosti. Pritom je djeci s teškoćama u razvoju ovisno o njihovim potrebama, željama i teškoćama nužno prilagoditi tjelesne aktivnosti, prostor u kojem se ona provodi te opremu i sredstva koja se koriste.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Čorluka, Laura
Tjelesno vježbanje djece s teškoćama u razvoju, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
Čorluka, L. (2022) 'Tjelesno vježbanje djece s teškoćama u razvoju', diplomski rad, preddiplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{C}orluka, Laura}, year = {2022}, pages = {41}, keywords = {tjelesna aktivnost, djeca s o\v{s}te\'{c}enim vidom, djeca s cerebralnom paralizom, djeca s poreme\'{c}ajima iz autisti\v{c}nog spektra, djeca s Down sindromom, inkluzija}, title = {Tjelesno vje\v{z}banje djece s te\v{s}ko\'{c}ama u razvoju}, keyword = {tjelesna aktivnost, djeca s o\v{s}te\'{c}enim vidom, djeca s cerebralnom paralizom, djeca s poreme\'{c}ajima iz autisti\v{c}nog spektra, djeca s Down sindromom, inkluzija}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{C}orluka, Laura}, year = {2022}, pages = {41}, keywords = {physical activity, children with vision impairment, children with cerebral palsy, children with autism spectrum disorder, children with Down syndrome, inclusion}, title = {Physical exercise of children with developmental disabilities}, keyword = {physical activity, children with vision impairment, children with cerebral palsy, children with autism spectrum disorder, children with Down syndrome, inclusion}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font