Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1219183

Utjecaj influencera i influencer marketinga na prehrambeno ponašanje djece i adolescenata


Mađarić, Iva
Utjecaj influencera i influencer marketinga na prehrambeno ponašanje djece i adolescenata, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Prehrambeno-biotehnološki fakultet, ZAGREB


CROSBI ID: 1219183 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj influencera i influencer marketinga na prehrambeno ponašanje djece i adolescenata
(How influencers and influencer marketing affect the eating behavior of children and adoles-cents)

Autori
Mađarić, Iva

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Prehrambeno-biotehnološki fakultet

Mjesto
ZAGREB

Datum
16.09

Godina
2022

Stranica
32

Mentor
Gajdoš Kljusurić, Jasenka

Ključne riječi
influencer ; influencer marketing ; prehrana djece ; prehrana adolescenata
(influencer ; influencer marketing ; children nutrition ; adolescent nutrition)

Sažetak
Porast popularnosti društvenih medija doveo je do pojave tzv. influencera koji putem različitih platformi mogu utjecati na ponašanje velikog broja ljudi, a samim time i na prehranu pojedina-ca. Influencer marketing danas je sve češća pojava. Cilj ovog rada bio je ispitati kako influence-ri i influencer marketing utječu na prehrambeno ponašanje djece i adolescenata te utvrditi kakve prehrambene proizvode influenceri promoviraju kroz sadržaj namijenjen ovim dobnim skupi-nama. Iako se pokazalo da promoviranje hrane niske nutritivne gustoće od strane influencera može potaknuti veći unos spomenute hrane, kao i veći energetski unos, promicanje „zdrave hrane“ nije bilo učinkovito. Većina promocija hrane odnosila se na prehrambene artikle s viso-kim sadržajem masti, dodanog šećera i soli. Neki influenceri potiču nepoželjna prehrambena ponašanja koja kod adolescenata mogu povećati rizik od poremećaja prehrane. Prikupljeni po-daci ukazuju na potrebu za učinkovitijom regulacijom pravila koja bi djeci i adolescentima o-mogućila sudjelovanje u digitalnom okruženju bez negativnog utjecaja na njihove prehrambene obrasce.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Nutricionizam, Integrativna bioetika (prirodne, tehničke, biomedicina i zdravstvo, biotehničke, društvene, humanističke znanosti)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Prehrambeno-biotehnološki fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Jasenka Gajdoš Kljusurić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Mađarić, Iva
Utjecaj influencera i influencer marketinga na prehrambeno ponašanje djece i adolescenata, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Prehrambeno-biotehnološki fakultet, ZAGREB
Mađarić, I. (2022) 'Utjecaj influencera i influencer marketinga na prehrambeno ponašanje djece i adolescenata', diplomski rad, preddiplomski, Prehrambeno-biotehnološki fakultet, ZAGREB.
@phdthesis{phdthesis, author = {Ma\djari\'{c}, Iva}, year = {2022}, pages = {32}, keywords = {influencer, influencer marketing, prehrana djece, prehrana adolescenata}, title = {Utjecaj influencera i influencer marketinga na prehrambeno pona\v{s}anje djece i adolescenata}, keyword = {influencer, influencer marketing, prehrana djece, prehrana adolescenata}, publisherplace = {ZAGREB} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Ma\djari\'{c}, Iva}, year = {2022}, pages = {32}, keywords = {influencer, influencer marketing, children nutrition, adolescent nutrition}, title = {How influencers and influencer marketing affect the eating behavior of children and adoles-cents}, keyword = {influencer, influencer marketing, children nutrition, adolescent nutrition}, publisherplace = {ZAGREB} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font