Pregled bibliografske jedinice broj: 1219073
Srebro u kategoriji “Best of Ad-Making – Dizajn” za dizajn identiteta proizvoda Fjori Fora bio začini
Srebro u kategoriji “Best of Ad-Making – Dizajn” za dizajn identiteta proizvoda Fjori Fora bio začini, 2022. (ostalo).
CROSBI ID: 1219073 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Srebro u kategoriji “Best of Ad-Making – Dizajn”
za dizajn identiteta proizvoda Fjori Fora bio
začini
(Silver in the category "Best of Ad-Making -
Design" for the design of the product identity of
Fjori Fora bio spices)
Autori
Izvorka Jurić ; Jurica Kos
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostalo
Godina
2022
Ključne riječi
dizajn ; ambalaža ; komunikacija
(design ; packaging ; communication design)
Sažetak
Dizajn identiteta proizvoda Fjori Fora bio začini osvojio je srebro u kategoriji “Best of Ad-Making – Dizajn” na nacionalnom natjecanju u kreativnosti IdejeX. Fjori Fôra rezultat je zahtjevnog i cjelovitog rebranding projekta u koje je postavljena nova brand strategija i brand arhitektura kompleksne grupe proizvoda Ćurin. U sklopu rebrandinga osmišljeno je novo ime, ostala verbalna komunikacija, vizualni identitet grupe te identitet i dizajn ambalaže pojedinih linija proizvoda unutar grupe, između kojih je i linija bio začina.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Dizajn