Pregled bibliografske jedinice broj: 1218810
Razumijevanje koncepta održivog razvoja kod studenata Veleučilišta u Šibeniku i Kninu
Razumijevanje koncepta održivog razvoja kod studenata Veleučilišta u Šibeniku i Kninu // Zbornik Šime Pilića / Bandalović, Gorana ; Bošković, Ivan ; Buzov, Ivanka (ur.).
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2021. str. 267-279
CROSBI ID: 1218810 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razumijevanje koncepta održivog razvoja kod
studenata Veleučilišta u Šibeniku i Kninu
(Understanding of the concept of sustainable
development among students of Polytechnics in
Šibenik and Knin)
Autori
Buzov, Ivanka ; Bandalović, Gorana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Zbornik Šime Pilića
Urednik/ci
Bandalović, Gorana ; Bošković, Ivan ; Buzov, Ivanka
Izdavač
Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu
Grad
Split
Godina
2021
Raspon stranica
267-279
ISBN
978-953352-070-4
Ključne riječi
obrazovanje za okoliš i održivi razvoj, održivi razvoj, studenti, porječje Krke, zaštita okoliša
(education for the environment and sustainable development, sustainable development, students, Krka basin, environmental protection)
Sažetak
Uvažavajući, za sada, najbolju ideju o perspektivama globalnog razvoja i živi znanstveni i stručni interes za promišljanjem i razvijanjem koncepta održivog razvoja u radu se izlažu i interpretiraju rezultati istraživanja koje je provedeno metodom ankete na prigodnom uzorku od 228 studenta na dva veleučilišta – Veleučilište u Šibeniku i Veleučilište Marko Marulić u Kninu. Opći cilj istraživanja bio je ispitati razumijevanje koncepta održivog razvoja kod studenata, a koji se realizirao kroz posebne ciljeve koji uključuju njihovo mišljenje o zaštiti okoliša i održivom korištenju prirodnih resursa te informiranost i stavove o održivom razvoju. Kao i u ranijim istraživanjima provedenih na uzorku mladih i studenata utvrdilo se skromno razumijevanje ovog koncepta, odnosno neodlučnost u vezi s prihvaćanjem ključnih teza o suštini i značaju ovog koncepta te slabosti u provedbi obrazovanja za održivi razvoj u formalnom obrazovanju. Ipak, većina ih podržava ovaj koncept, a posebice u kontekstu njihove iskazane svijesti o značaju i potencijalu prirodnih resursa koji ih okružuju, a koje bi trebalo održivo koristiti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Sociologija