Pregled bibliografske jedinice broj: 1218707
Primjena otvorenog kurikuluma nastave Glazbene umjetnosti
Primjena otvorenog kurikuluma nastave Glazbene umjetnosti, 2022., diplomski rad, diplomski, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek
CROSBI ID: 1218707 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena otvorenog kurikuluma nastave Glazbene
umjetnosti
(Application of the open curriculum in Music art
class)
Autori
Benkotić, Antonio
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku
Mjesto
Osijek
Datum
29.09
Godina
2022
Stranica
75
Mentor
Šulentić Begić, Jasna
Ključne riječi
otvoreni kurikulum, sinkronijski model, nastava Glazbena umjetnosti
(Open curriculum, synchronic model, Musical arts teaching)
Sažetak
Primjena otvorenog kurikuluma nastave Glazbene umjetnosti može se s obzirom na važeći Kurikulum (MZO, 2019) temeljiti na sinkronijskom ili dijakronijskom modelu poučavanja. Tema je ovog rada primjena otvorenog kurikuluma nastave Glazbene umjetnosti prema sinkronijskom modelu poučavanja čija je svrha kreativno osmišljavanje nastavnih u okviru jednog ili više nastavnih sati ovisno o nastavnoj temi. Cilj rada je teorijski približiti pojam kurikuluma, vrste kurikuluma te otvoreni kurikulum u odnosu na važeći Kurikulum (MZO, 2019). Također, cilj rada je približiti sinkronijski model poučavanja kako bismo u središte nastave stavili slušanje glazbe kao temelj za osmišljavanje primjera metodičkih realizacija nastavnih jedinica u nastavi Glazbene umjetnosti. Odabirom sinkronijskog modela nastave, nastavnik kreativno koristi otvoreni kurikulum kao alat pri organizaciji što kvalitetnije nastave Glazbene umjetnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Glazbena umjetnost
POVEZANOST RADA
Projekti:
Ostalo-vlastito financiranje - Cjeloživotno učenje učitelja i nastavnika glazbe (CUUING) (Šulentić Begić, Jasna, Ostalo ) ( CroRIS)
Ustanove:
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku
Profili:
Jasna Šulentić Begić
(mentor)