Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1218631

Formiranje cijena u online trgovini


Brletić, Marko
Formiranje cijena u online trgovini, 2022., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1218631 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Formiranje cijena u online trgovini
(Pricing in online retailing)

Autori
Brletić, Marko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
29.09

Godina
2022

Stranica
59

Mentor
Dunković, Dario

Ključne riječi
cijene ; formiranje cijena ; online prodavaonice ; online kupovina
(prices ; pricing ; online stores ; online shopping)

Sažetak
Glavni cilj diplomskog rada je istražiti formiranje cijena u online trgovini i na koji način utječu na stavove kupaca. Teorijski je definirano formiranje maloprodajnih cijena, razlike između offline i online cijena te koncept online maloprodaje. Objašnjena je i praksa online cijena na tržištu gdje se glavni aspekti odnose na dinamičnost cijena u online trgovini, cjenovne promocije u online prodavaonicama i trendove u formiranju cijena u online trgovini. U empirijskom dijelu rada pomoću anketnog upitnika ispitani su stavovi i ponašanje potrošača kako bi se bolje razumjela njihova razmišljanja o odabiru online prodavaonica. Na temelju rezultata anketnog upitnika donesen je zaključak koje sklonosti i potrebe kupaca imaju ulogu u formiranju online maloprodajne cijene. Zaključeno je da je cijena proizvoda najutjecajniji čimbenik kada kupci odlučuju hoće li ili ne kupiti neki proizvod u online trgovini te da trošak dostave percipiraju kao zasebnu cjelinu što utječe na konačno formiranje cijena. Sve navedeno može pomoći menadžmentu u poboljšanju postojećih modela formiranja cijena u online trgovini.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Glavni cilj diplomskog rada je istražiti
formiranje cijena u online trgovini i na koji
način utječu na stavove kupaca. Teorijski je
definirano formiranje maloprodajnih cijena,
razlike između offline i online cijena te koncept
online maloprodaje. Objašnjena je i praksa online
cijena na tržištu gdje se glavni aspekti odnose na
dinamičnost cijena u online trgovini, cjenovne
promocije u online prodavaonicama i trendove u
formiranju cijena u online trgovini. U empirijskom
dijelu rada pomoću anketnog upitnika ispitani su
stavovi i ponašanje potrošača kako bi se bolje
razumjela njihova razmišljanja o odabiru online
prodavaonica. Na temelju rezultata anketnog
upitnika donesen je zaključak koje sklonosti i
potrebe kupaca imaju ulogu u formiranju online
maloprodajne cijene. Zaključeno je da je cijena
proizvoda najutjecajniji čimbenik kada kupci
odlučuju hoće li ili ne kupiti neki proizvod u
online trgovini te da trošak dostave percipiraju
kao zasebnu cjelinu što utječe na konačno
formiranje cijena. Sve navedeno može pomoći
menadžmentu u poboljšanju postojećih modela
formiranja cijena u online trgovini.



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Dario Dunković (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Brletić, Marko
Formiranje cijena u online trgovini, 2022., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Brletić, M. (2022) 'Formiranje cijena u online trgovini', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Brleti\'{c}, Marko}, year = {2022}, pages = {59}, keywords = {cijene, formiranje cijena, online prodavaonice, online kupovina}, title = {Formiranje cijena u online trgovini}, keyword = {cijene, formiranje cijena, online prodavaonice, online kupovina}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Brleti\'{c}, Marko}, year = {2022}, pages = {59}, keywords = {prices, pricing, online stores, online shopping}, title = {Pricing in online retailing}, keyword = {prices, pricing, online stores, online shopping}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font