Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1217824

Dramske tehnike i aktivnosti u poučavanju engleskoga jezika


Gavrilović Smolić, Tea
Dramske tehnike i aktivnosti u poučavanju engleskoga jezika // Zbornik radova 3. Znanstveno-umjetničkog simpozija s međunarodnim sudjelovanjem Kako dramsko izražavanje doprinosi kvaliteti poučavanja (Proceedings of the 3rd International Art and Science Symposium How Drama in Education Enhances the Quality of Teaching) / Gruić, I. ; Rimac Jurinović, M. (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2021. str. 84-94 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 1217824 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Dramske tehnike i aktivnosti u poučavanju engleskoga jezika
(Drama Techniques and Activities in English Language Teaching)

Autori
Gavrilović Smolić, Tea

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Zbornik radova 3. Znanstveno-umjetničkog simpozija s međunarodnim sudjelovanjem Kako dramsko izražavanje doprinosi kvaliteti poučavanja (Proceedings of the 3rd International Art and Science Symposium How Drama in Education Enhances the Quality of Teaching) / Gruić, I. ; Rimac Jurinović, M. - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2021, 84-94

ISBN
978-953-8115-83-7

Skup
3. Znanstveno-umjetnički simpozij s međunarodnim sudjelovanjem Kako dramsko izražavanje doprinosi kvaliteti poučavanja = 3rd International Art and Science Symposium How Drama in Education Enhances the Quality of Teaching

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 29.08.2019. - 31.08.2019

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Recenziran

Ključne riječi
govor, igra, jezik, pokret, prostor
(language, movement, play, space, speech)

Sažetak
Rad razmatra aspekte pozitivnoga utjecaja primjene dramskih tehnika u radu s djecom, poput poticanja mašte i stvaralačkoga izražavanja primjenom različitih umjetničkih izričaja, razvoja pozitivnoga stava prema učenju i jeziku, razvoja slobodnoga izražavanja (jezičnoga i pokretom u prostoru) i komunikacijske kompetencije, poticanje procesa memoriranja, socijalnih vještina, razvoja samopouzdanja i pozitivne slike o sebi. Razmatraju se elementi dramskih aktivnosti - igra, pokret, jezik, govor, glazba, prostor te njihova povezanost i prilagođenost razvojnim i individualnim karakteristikama djece. Drugi dio obuhvaća mogućnosti primjene dramskih metoda, tehnika i aktivnosti, od jednostavnijih aktivnosti u redovnoj nastavi do realizacije cjelovite dječje predstave. Navedeno se prikazuje opisom autoričinih iskustava iz dugogodišnje prakse poučavanja engleskoga jezika u različitim obrazovnim kontekstima (škole stranih jezika, osnovne škole, priprema i realizacija priredbi i dječjih predstava na engleskom jeziku).

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Interdisciplinarne humanističke znanosti, Kazališna umjetnost (scenske i medijske umjetnosti), Plesna umjetnost i umjetnost pokreta, Interdisciplinarno umjetničko polje, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Tea Gavrilović Smolić (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Gavrilović Smolić, Tea
Dramske tehnike i aktivnosti u poučavanju engleskoga jezika // Zbornik radova 3. Znanstveno-umjetničkog simpozija s međunarodnim sudjelovanjem Kako dramsko izražavanje doprinosi kvaliteti poučavanja (Proceedings of the 3rd International Art and Science Symposium How Drama in Education Enhances the Quality of Teaching) / Gruić, I. ; Rimac Jurinović, M. (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2021. str. 84-94 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Gavrilović Smolić, T. (2021) Dramske tehnike i aktivnosti u poučavanju engleskoga jezika. U: Gruić, I. & Rimac Jurinović, M. (ur.)Zbornik radova 3. Znanstveno-umjetničkog simpozija s međunarodnim sudjelovanjem Kako dramsko izražavanje doprinosi kvaliteti poučavanja (Proceedings of the 3rd International Art and Science Symposium How Drama in Education Enhances the Quality of Teaching).
@article{article, author = {Gavrilovi\'{c} Smoli\'{c}, Tea}, year = {2021}, pages = {84-94}, keywords = {govor, igra, jezik, pokret, prostor}, isbn = {978-953-8115-83-7}, title = {Dramske tehnike i aktivnosti u pou\v{c}avanju engleskoga jezika}, keyword = {govor, igra, jezik, pokret, prostor}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Gavrilovi\'{c} Smoli\'{c}, Tea}, year = {2021}, pages = {84-94}, keywords = {language, movement, play, space, speech}, isbn = {978-953-8115-83-7}, title = {Drama Techniques and Activities in English Language Teaching}, keyword = {language, movement, play, space, speech}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font