Pregled bibliografske jedinice broj: 1217824
Dramske tehnike i aktivnosti u poučavanju engleskoga jezika
Dramske tehnike i aktivnosti u poučavanju engleskoga jezika // Zbornik radova 3. Znanstveno-umjetničkog simpozija s međunarodnim sudjelovanjem Kako dramsko izražavanje doprinosi kvaliteti poučavanja (Proceedings of the 3rd International Art and Science Symposium How Drama in Education Enhances the Quality of Teaching) / Gruić, I. ; Rimac Jurinović, M. (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2021. str. 84-94 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1217824 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Dramske tehnike i aktivnosti u poučavanju engleskoga
jezika
(Drama Techniques and Activities in English Language
Teaching)
Autori
Gavrilović Smolić, Tea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova 3. Znanstveno-umjetničkog simpozija s međunarodnim sudjelovanjem Kako dramsko izražavanje doprinosi kvaliteti poučavanja (Proceedings of the 3rd International Art and Science Symposium How Drama in Education Enhances the Quality of Teaching)
/ Gruić, I. ; Rimac Jurinović, M. - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2021, 84-94
ISBN
978-953-8115-83-7
Skup
3. Znanstveno-umjetnički simpozij s međunarodnim sudjelovanjem Kako dramsko izražavanje doprinosi kvaliteti poučavanja = 3rd International Art and Science Symposium How Drama in Education Enhances the Quality of Teaching
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 29.08.2019. - 31.08.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
govor, igra, jezik, pokret, prostor
(language, movement, play, space, speech)
Sažetak
Rad razmatra aspekte pozitivnoga utjecaja primjene dramskih tehnika u radu s djecom, poput poticanja mašte i stvaralačkoga izražavanja primjenom različitih umjetničkih izričaja, razvoja pozitivnoga stava prema učenju i jeziku, razvoja slobodnoga izražavanja (jezičnoga i pokretom u prostoru) i komunikacijske kompetencije, poticanje procesa memoriranja, socijalnih vještina, razvoja samopouzdanja i pozitivne slike o sebi. Razmatraju se elementi dramskih aktivnosti - igra, pokret, jezik, govor, glazba, prostor te njihova povezanost i prilagođenost razvojnim i individualnim karakteristikama djece. Drugi dio obuhvaća mogućnosti primjene dramskih metoda, tehnika i aktivnosti, od jednostavnijih aktivnosti u redovnoj nastavi do realizacije cjelovite dječje predstave. Navedeno se prikazuje opisom autoričinih iskustava iz dugogodišnje prakse poučavanja engleskoga jezika u različitim obrazovnim kontekstima (škole stranih jezika, osnovne škole, priprema i realizacija priredbi i dječjih predstava na engleskom jeziku).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne humanističke znanosti, Kazališna umjetnost (scenske i medijske umjetnosti), Plesna umjetnost i umjetnost pokreta, Interdisciplinarno umjetničko polje, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)