Pregled bibliografske jedinice broj: 1217784
Apeli i njihova važnost u oglašavanju
Apeli i njihova važnost u oglašavanju, 2022., diplomski rad, diplomski, Libertas sveučilište, Zagreb
CROSBI ID: 1217784 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Apeli i njihova važnost u oglašavanju
(Appeals and their importance in advertising)
Autori
Čerkezović, Ante
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Libertas sveučilište
Mjesto
Zagreb
Datum
27.09
Godina
2022
Stranica
36
Mentor
Genzić, Jasna
Ključne riječi
Oglašavanje, apeli prodaja
(Advertising, sales appeals)
Sažetak
Oglašivački apeli predstavljaju pojam koji ima ulogu da potiče impulse koji se koriste u oglasima s ciljem da aktivacije osjećaja i želja kod korisnika koji su stvorili svoju potrebu za uslugama i proizvodima koji se oglašavaju. Mediji danas imaju veliku ulogu pa stoga nastoje smisliti poruke koje će biti primijećene i koje će ostaviti dubok dojam u svijesti publike. Marketinški stručnjaci stoga koriste različite poruke koje su dostupne kroz razne oglase, filmove, serije, u raznim crtanim filmovima te koji imaju utjecaj na promjene u ponašanju i osjećaju kod gledatelja. Oglasima se stoga nije lako oduprijeti. Budućnost sa sobom donosi još veći broj poruka i oglašavanja jer je moć oglasa velika, kao i moć shvaćanja tih oglasa koja još dodatno treba jačati. Isto tako valja naglasiti kako bi poduzeća bila konkurentna ona moraju biti i inovativna te se moraju neprestano i brzo prilagođavati potrebama koje ispred njih stavlja suvremeno tržište, te oni moraju moći uspješno odgovoriti na sve izazove koji se pred njima nađu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija