Pregled bibliografske jedinice broj: 1217554
Poticanje kreativnosti učenika mlađe školske dobi u nastavi matematike
Poticanje kreativnosti učenika mlađe školske dobi u nastavi matematike, 2022., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
CROSBI ID: 1217554 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poticanje kreativnosti učenika mlađe školske dobi u nastavi matematike
(Encouraging the creativity of younger school-aged students in mathematics lessons)
Autori
Kalaica, Iva
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Mjesto
Osijek
Datum
27.09
Godina
2022
Stranica
54
Mentor
Dubovicki, Snježana
Neposredni voditelj
Huljev, Antonija
Ključne riječi
aktivnosti, nastava matematike, poticanje kreativnosti, učenici, učitelj
(activities, encouraging creativity, students, teaching matematics, teacher.)
Sažetak
Kreativnost je pojam koji sadrži različite definicije. Ključni pojam u kreativnosti je osobni rast i razvoj, kako pišu Dubovicki i Omićević (2016), kreativnost se smatra osobinom pojedinca koji se ispunjava do punog potencijala. Kreativnost je potrebna u svakodnevnom radu i u napretku. Osim u svakodnevnom životu, kreativnost je ključna u nastavi. Svaki nastavni predmet treba izvoditi kroz kreativne pristupe, kako učitelji, tako i učenici. Poticanje kreativnosti u svakom nastavnom predmetu pa tako i u nastavi Matematike, ključni je element za dobar osobni rast i razvoj svakog učenika. Međutim, nastava ne može biti kreativna ako učitelj ne potiče kreativnost i sve to je jedan „začarani krug“ koji vodi do uspješne nastave. Proučavanje literature koja govori o poticanju kreativnosti u nastavi Matematike i provedba istraživanja polazište je za pisanje ovog rada. Cilj rada otkriti je koje aktivnosti potiču kreativnost u nastavi Matematike kod učenika mlađe školske dobi. Istraživanje je provedeno strukturiranim intervjuom s 20 učenika četvrtih razreda mlađe školske dobi u OŠ Vladimira Nazora u Vinkovcima. Tako provedeno istraživanje otkriva da različite igre i aktivnosti koje potiču dodatan rad, pozitivno utječu na učeničku kreativnost i motiviranost za rad. Zato se ovim radom želi osvijestiti da kreativnost učitelja utječe na kreativnost učenika, učiti se može kroz zabavu, a takav pristup učenju posebno je pogodan za matematičke zadatke.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek