Pregled bibliografske jedinice broj: 1217539
Online aktivnosti, e-učenje i roditeljska uloga kod osnovnoškolaca za vrijeme pandemije COVID -19
Online aktivnosti, e-učenje i roditeljska uloga kod osnovnoškolaca za vrijeme pandemije COVID -19 // Medijske studije, 13 (2022), 25; 3-26 doi:10.20901/ms.13.25.1 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1217539 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Online aktivnosti, e-učenje i roditeljska uloga kod
osnovnoškolaca za vrijeme pandemije COVID -19
(Online Activities, E-Learning and Parental Role in
Primary School Students During Covid-19)
Autori
Matković, Roberta ; Vejmelka, Lucija
Izvornik
Medijske studije (1848-5030) 13
(2022), 25;
3-26
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
korištenje interneta ; osnovna škola ; sigurnosne postavke ; roditeljska uloga ; online nastava ; pandemija COVID-19
(Internet use ; primary school ; security settings ; parental role ; online class ; pandemic of COVID-19)
Sažetak
Pandemija COVID-19 utjecala je na sve aspekte života potaknuvši ubrzanu i neplaniranu digitalizaciju, a značajna je promjena bila uvođenje učenja na daljinu u obrazovnom sustavu. Tijekom prosinca 2020., u vrijeme trajanja online nastave, provedeno je follow up online istraživanje putem anketnog upitnika. Svrha je rada istražiti navike korištenja interneta, sigurnost djece na internetu i dječju percepciju roditeljske uloge među učenicima sedmih i osmih razreda osnovne škole (N=210) Splitsko dalmatinske županije, prosječne dobi 13, 5 godina te utvrditi postoje li razlike u navedenim varijablama prema spolu te usporedba tih rezultata s prvim valom istraživanja provedenim 2017. godine (N=286, prosječna dob 13, 76). Očekivano, učenici procjenjuju da su na internetu tijekom pandemije boravili dulje nego prije pandemije (87 %) te kako roditelji znaju manje od njih o korištenju interneta (59 %). Istraživanjem je utvrđeno da je pandemija utjecala na veću percepciju uključenosti roditelja putem razgovora o korištenju interneta, roditeljskog informiranja o rizicima te zajedničkog korištenja interneta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Socijalne djelatnosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Pravni fakultet, Zagreb
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Emerging Sources Citation Index (ESCI)
- Scopus