Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1217539

Online aktivnosti, e-učenje i roditeljska uloga kod osnovnoškolaca za vrijeme pandemije COVID -19


Matković, Roberta; Vejmelka, Lucija
Online aktivnosti, e-učenje i roditeljska uloga kod osnovnoškolaca za vrijeme pandemije COVID -19 // Medijske studije, 13 (2022), 25; 3-26 doi:10.20901/ms.13.25.1 (domaća recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1217539 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Online aktivnosti, e-učenje i roditeljska uloga kod osnovnoškolaca za vrijeme pandemije COVID -19
(Online Activities, E-Learning and Parental Role in Primary School Students During Covid-19)

Autori
Matković, Roberta ; Vejmelka, Lucija

Izvornik
Medijske studije (1848-5030) 13 (2022), 25; 3-26

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
korištenje interneta ; osnovna škola ; sigurnosne postavke ; roditeljska uloga ; online nastava ; pandemija COVID-19
(Internet use ; primary school ; security settings ; parental role ; online class ; pandemic of COVID-19)

Sažetak
Pandemija COVID-19 utjecala je na sve aspekte života potaknuvši ubrzanu i neplaniranu digitalizaciju, a značajna je promjena bila uvođenje učenja na daljinu u obrazovnom sustavu. Tijekom prosinca 2020., u vrijeme trajanja online nastave, provedeno je follow up online istraživanje putem anketnog upitnika. Svrha je rada istražiti navike korištenja interneta, sigurnost djece na internetu i dječju percepciju roditeljske uloge među učenicima sedmih i osmih razreda osnovne škole (N=210) Splitsko dalmatinske županije, prosječne dobi 13, 5 godina te utvrditi postoje li razlike u navedenim varijablama prema spolu te usporedba tih rezultata s prvim valom istraživanja provedenim 2017. godine (N=286, prosječna dob 13, 76). Očekivano, učenici procjenjuju da su na internetu tijekom pandemije boravili dulje nego prije pandemije (87 %) te kako roditelji znaju manje od njih o korištenju interneta (59 %). Istraživanjem je utvrđeno da je pandemija utjecala na veću percepciju uključenosti roditelja putem razgovora o korištenju interneta, roditeljskog informiranja o rizicima te zajedničkog korištenja interneta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Socijalne djelatnosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Pravni fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Lucija Vejmelka (autor)

Avatar Url Roberta Matković (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

doi hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Matković, Roberta; Vejmelka, Lucija
Online aktivnosti, e-učenje i roditeljska uloga kod osnovnoškolaca za vrijeme pandemije COVID -19 // Medijske studije, 13 (2022), 25; 3-26 doi:10.20901/ms.13.25.1 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
Matković, R. & Vejmelka, L. (2022) Online aktivnosti, e-učenje i roditeljska uloga kod osnovnoškolaca za vrijeme pandemije COVID -19. Medijske studije, 13 (25), 3-26 doi:10.20901/ms.13.25.1.
@article{article, author = {Matkovi\'{c}, Roberta and Vejmelka, Lucija}, year = {2022}, pages = {3-26}, DOI = {10.20901/ms.13.25.1}, keywords = {kori\v{s}tenje interneta, osnovna \v{s}kola, sigurnosne postavke, roditeljska uloga, online nastava, pandemija COVID-19}, journal = {Medijske studije}, doi = {10.20901/ms.13.25.1}, volume = {13}, number = {25}, issn = {1848-5030}, title = {Online aktivnosti, e-u\v{c}enje i roditeljska uloga kod osnovno\v{s}kolaca za vrijeme pandemije COVID -19}, keyword = {kori\v{s}tenje interneta, osnovna \v{s}kola, sigurnosne postavke, roditeljska uloga, online nastava, pandemija COVID-19} }
@article{article, author = {Matkovi\'{c}, Roberta and Vejmelka, Lucija}, year = {2022}, pages = {3-26}, DOI = {10.20901/ms.13.25.1}, keywords = {Internet use, primary school, security settings, parental role, online class, pandemic of COVID-19}, journal = {Medijske studije}, doi = {10.20901/ms.13.25.1}, volume = {13}, number = {25}, issn = {1848-5030}, title = {Online Activities, E-Learning and Parental Role in Primary School Students During Covid-19}, keyword = {Internet use, primary school, security settings, parental role, online class, pandemic of COVID-19} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Emerging Sources Citation Index (ESCI)
  • Scopus


Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font