Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1217439

Utjecaj pandemije COVID-19 na ponašanje potrošača


Ladić, Nevena
Utjecaj pandemije COVID-19 na ponašanje potrošača, 2022., postdiplomski specijalisticki, Sveučilište Sjever / Odjel za ekonomiju, Varaždin


CROSBI ID: 1217439 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj pandemije COVID-19 na ponašanje potrošača
(The impact of the covid-19 pandemic on consumer behavior)

Autori
Ladić, Nevena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, postdiplomski specijalisticki

Fakultet
Sveučilište Sjever / Odjel za ekonomiju

Mjesto
Varaždin

Datum
26.09

Godina
2022

Stranica
82

Mentor
Hunjet, Anica

Ključne riječi
COVID-19 ; marketing ; prodaja ; online trgovina ; kartično plaćanje
(COVID-19 ; marketing ; sale ; online store ; card payments)

Sažetak
Ovim radom želi se opisati COVID-19 kao bolest te njen utjecaj s ekonomskog aspekta. COVID-19 je pandemija koja je jedinstvena u dosadašnjoj ekonomskoj povijesti po brzini nastanka, globalnom obuhvatu te dugotrajnim i neželjenim posljedicama. Epidemija je promijenila navike u svakodnevnom životu ljudi na načine koji su do tada bili nezamislivi. Radom se želi dokazati kako je pandemija COVID-19 promijenila kupovne navike potrošača. U radu je prikazan sveobuhvatni pregled dosadašnjih relevantnih studija te su istaknute postojeće spoznaje o epidemiološkim, patogenetskim i kliničkim značajkama virusa i bolesti koju uzrokuje, s osvrtom na utjecaj pandemije na marketing i prodaju kao i perspektivu pandemije. Cilj ovog rada je istražiti i prikupiti podatke, informacije, stavove i mišljenja ispitanika o kupovnim navikama prije i tijekom pandemije COVID- 19 sa naglaskom na online trgovinu i kartično plaćanje. Sa tim ciljem provelo se istraživanje putem anketnog upitnika koji ukazuju na promjene u ponašanju potrošača od kojih će neke, najvjerojatnije imati trajni učinak. Na temelju dobivenih rezultata istraživanja može se zaključiti da većina ispitanika, to jest potrošača tijekom pandemije COVID-19 u većoj mjeri u odnosu na razdoblje prije pandemije obavlja kupovinu putem online trgovine i plaća platnim karticama u odnosu na gotovinska plaćanja. Samim time, trenutno su u fokusu prodavača dostava, beskontaktna kupovina i bezgotovinske transakcije. Jednom kad pandemija završi, izgledno je da će ostaviti trajne posljedice na cjelokupno gospodarstvo, ali i na društvo u cijelosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica

Profili:

Avatar Url Anica Hunjet (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

repozitorij.unin.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Ladić, Nevena
Utjecaj pandemije COVID-19 na ponašanje potrošača, 2022., postdiplomski specijalisticki, Sveučilište Sjever / Odjel za ekonomiju, Varaždin
Ladić, N. (2022) 'Utjecaj pandemije COVID-19 na ponašanje potrošača', postdiplomski specijalisticki, Sveučilište Sjever / Odjel za ekonomiju, Varaždin.
@phdthesis{phdthesis, author = {Ladi\'{c}, Nevena}, year = {2022}, pages = {82}, keywords = {COVID-19, marketing, prodaja, online trgovina, karti\v{c}no pla\'{c}anje}, title = {Utjecaj pandemije COVID-19 na pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a}, keyword = {COVID-19, marketing, prodaja, online trgovina, karti\v{c}no pla\'{c}anje}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Ladi\'{c}, Nevena}, year = {2022}, pages = {82}, keywords = {COVID-19, marketing, sale, online store, card payments}, title = {The impact of the covid-19 pandemic on consumer behavior}, keyword = {COVID-19, marketing, sale, online store, card payments}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font