Pregled bibliografske jedinice broj: 1217259
Digitalni mediji i nastava. Kontroverzama do inovacija i obrazovanja/Digitale Medien und Lehre. Mit Kontroversen zu Bildungsinovationen
Digitalni mediji i nastava. Kontroverzama do inovacija i obrazovanja/Digitale Medien und Lehre. Mit Kontroversen zu Bildungsinovationen. Zagreb: Durieux, 2022 (monografija)
CROSBI ID: 1217259 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Digitalni mediji i nastava. Kontroverzama do inovacija i obrazovanja/Digitale Medien und Lehre. Mit Kontroversen zu Bildungsinovationen
(Digital Media and Education)
Autori
Müller, Mirela
Ostali urednici
Višić, Maroje
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena
Izdavač
Durieux
Grad
Zagreb
Godina
2022
Stranica
424
ISBN
978-953-188-500-3
Ključne riječi
digitalni mediji, obrazovanje, medijska pismenost, medijske kompetencije
(digital media, education, media literacy, media competencies)
Sažetak
Knjiga donosi detaljnu razvojnu analizu razvoja medija, istraživanja područja utjecaja medija i medijske pedagogije kao znanstveno-stručne discipline, kao i glavna područja utjecaja medija u kontekstu društvenih odnosa, odgoja i socijalizacije. Posebno je vrijedno područje semiotike medija koje uz niz primjera podrobno opisuje ideološke, indoktrinacijske i manipulativne dimenzije utjecaja medija u odgoju i socijalizaciji djece i mladih. Autorica nudi i konkretne primjere promicanja i implementacije medijskog odgoja u obitelji i školi, s detaljno razrađenim protokolima i mehanizmima djelovanja radi afirmacije socijalnih i medijskih znanja, vještina i sposobnosti djece i mladih. Stoga ova knjiga može biti dobro štivo stručnjacima iz područja medijskih studija, učiteljima i nastavnicima, te roditeljima.
Izvorni jezik
Hrv-ger
Znanstvena područja
Sociologija, Pedagogija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Interdisciplinarne humanističke znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
Napomena
Dvojezično napisana knjiga na hrvatskom i njemačkom jeziku.
POVEZANOST RADA
Projekti:
VLASTITA-SREDSTVA-FFST-INST-2020-7 - Didaktičko-metodičke inovacije za učinkovitost hibridnog modela učenja u nastavi njemačkog jezika (Müller, Mirela, VLASTITA-SREDSTVA - Institucijski projekt) ( CroRIS)
Profili:
Mirela Müller
(autor)