Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 121692

Razvojno-marketinški plan turizma Opatijske rivijere


Boranić, Snježana; Ivandić, Neven; Hendija, Zvjezdana; Horak, Siniša; Klarić, Zoran; Kušen, Eduard; Marušić, Zrinka; Telišman-Košuta, Neda; Weber, Sanda
Razvojno-marketinški plan turizma Opatijske rivijere, 2002. (elaborat/studija).


CROSBI ID: 121692 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Razvojno-marketinški plan turizma Opatijske rivijere
(Development marketing plan for Riviera of Opatija)

Autori
Boranić, Snježana ; Ivandić, Neven ; Hendija, Zvjezdana ; Horak, Siniša ; Klarić, Zoran ; Kušen, Eduard ; Marušić, Zrinka ; Telišman-Košuta, Neda ; Weber, Sanda

Izvornik
Institut za turizam

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, elaborat/studija

Godina
2002

Ključne riječi
turizam; marketing; Opatijska rivijera; Hrvatska
(tourism; marketing; Riviera of Opatija; Croatia)

Sažetak
Razvojno-marketinški plan turizma Opatijske rivijere odgovara na pitanje &#8211 ; kakoovo područje profilirati kao tržišno konkurentsku turističku destinaciju. Plan se odnosi na područje cijele Rivijere, dakle obuhvaća mikrolokacije: matulji, Opatija, Lovran i Mošćenička Draga. Sagledavajući sadašnju tržišnu poziciju Opatijske rivijere, osnovni ciljevi ovog dokumenta su: Definiranje vizije i osnovnih razvojnih ciljeva Opatijske rivijere kao turističke destinacije Definiranje strategije ostvarenja zacrtane vizije i Definiranje operativnih aktivnosti i prioriteta u ostvarivanju postavljene strategije (tržišno pozicioniranje, promocija, razvojni projekti, marketinške aktivnosti). U plan su transparentno ugrađeni svi bitni elementi turističke politike Opatijske rivijere kao pretpostavke za donošenje optimalnih razvojnih i poslovnih odluka na razini turističko-ugostiteljskih poduzeća i drugih ponuđača turističkih usluga. Planom se Opatijska rivijera pozicionira kao kvalitetna i prestižna 'riviera' destinacija, izvornih vrijednosti i autentičnog izgleda koja koristi svoje komparativne prednosti uz poštivanje načela održivog razvoja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0126001
0126002

Ustanove:
Institut za turizam, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Boranić, Snježana; Ivandić, Neven; Hendija, Zvjezdana; Horak, Siniša; Klarić, Zoran; Kušen, Eduard; Marušić, Zrinka; Telišman-Košuta, Neda; Weber, Sanda
Razvojno-marketinški plan turizma Opatijske rivijere, 2002. (elaborat/studija).
Boranić, S., Ivandić, N., Hendija, Z., Horak, S., Klarić, Z., Kušen, E., Marušić, Z., Telišman-Košuta, N. & Weber, S. (2002) Razvojno-marketinški plan turizma Opatijske rivijere. Institut za turizam. Elaborat/studija.
@unknown{unknown, author = {Borani\'{c}, Snje\v{z}ana and Ivandi\'{c}, Neven and Hendija, Zvjezdana and Horak, Sini\v{s}a and Klari\'{c}, Zoran and Ku\v{s}en, Eduard and Maru\v{s}i\'{c}, Zrinka and Teli\v{s}man-Ko\v{s}uta, Neda and Weber, Sanda}, year = {2002}, keywords = {turizam, marketing, Opatijska rivijera, Hrvatska}, title = {Razvojno-marketin\v{s}ki plan turizma Opatijske rivijere}, keyword = {turizam, marketing, Opatijska rivijera, Hrvatska} }
@unknown{unknown, author = {Borani\'{c}, Snje\v{z}ana and Ivandi\'{c}, Neven and Hendija, Zvjezdana and Horak, Sini\v{s}a and Klari\'{c}, Zoran and Ku\v{s}en, Eduard and Maru\v{s}i\'{c}, Zrinka and Teli\v{s}man-Ko\v{s}uta, Neda and Weber, Sanda}, year = {2002}, keywords = {tourism, marketing, Riviera of Opatija, Croatia}, title = {Development marketing plan for Riviera of Opatija}, keyword = {tourism, marketing, Riviera of Opatija, Croatia} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font