Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1216735

PRIMJENA MODELA “VREDNOVANJE OBLIKOVANIH NASTAVNIH SADRŽAJA U SUSTAVU E-UČENJA”


Tomaš, Suzana
PRIMJENA MODELA “VREDNOVANJE OBLIKOVANIH NASTAVNIH SADRŽAJA U SUSTAVU E-UČENJA” // Međunarodna znanstvena konferencija Didaktički izazovi IV DIDACTIC CHALLENGES
Osijek, Hrvatska, 2022. (predavanje, recenziran, neobjavljeni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 1216735 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
PRIMJENA MODELA “VREDNOVANJE OBLIKOVANIH NASTAVNIH SADRŽAJA U SUSTAVU E-UČENJA”
(APPLYING THE MODEL “EVALUATION OF INSTRUCTIONAL DESIGN” IN THE E-LEARNING SYSTEM)

Autori
Tomaš, Suzana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni

Skup
Međunarodna znanstvena konferencija Didaktički izazovi IV DIDACTIC CHALLENGES

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 26.05.2022. - 27.05.2022

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Recenziran

Ključne riječi
Sustav e-učenja, vanjski vrednovatelji, vrednovanje oblikovanih nastavnih sadržaja u sustavu e-učenja, oblikovanje nastavnih sadržaja za učenike
(E-learning systems ; external evaluators ; Evaluation instructional design in e-learning ; instruction contents for primary school)

Sažetak
Oblikovanje nastavnih sadržaja u sustavima e-učenja mora slijediti metode i scenarije za organizaciju i postavljanje jednoga kvalitetnog sata nastave. Kvalitetno oblikovani nastavni sadržaj u sustavu e-učenja nije jednostavno postavljena prezentacija. Takav nastavni sadržaj mora ostvariti aktivno učenje koje će za rezultat imati sinergiju između nastavnoga sadržaja, učenika i sustava e-učenja. Kako bi se ispitala kvaliteta oblikovanih nastanih sadržaja u sustavu e-učenja, u ovome radu predlaže se model Evaluation of Instructional Design (EvoID). Primjenom modela ispitana su dva istraživačka pitanja koja su povezana s ciljem rada. Cilj ovoga rada opisati je i primijeniti model EvoID za vrednovanje oblikovanih nastavnih sadržaja u sustavu e- učenja. Prvo istraživačko pitanje odnosi se na metrijske karakteristike instrumenta u modelu EvoID. Dobiveni podatci ukazuju na to kako je instrument valjan i pouzdan. Valjanost se utvrdila jer među varijablama nema visoke vrijednosti korelacija, kreće se od neznatne do umjerene, u procjenjivanju oblikovanih nastavnih sadržaja. Pouzdanost upitnika utvrđena je prema vrijednosti (Cronbach alpha) α. koja iznosi 0, 91, a s obzirom na to da je veća od 0, 80 smatra se da upitnik zadovoljava metrijsku karakteristiku pouzdanosti. Drugo istraživačko pitanje odnosi se na kvalitetu oblikovanih nastavnih sadržaja. Između 53 % i 70 % vanjskih vrednovatelja potpuno se slažu da su oblikovani nastavni sadržaji kvalitetni u procesu učenja i poučavanja u sustavu Moodle. Prikupljeni podatci instrumentom modela EvoID omogućavaju informacije o nastavku, prekidu, modificiranju ili poboljšanju nastavnih sadržaja u sustavu e-učenja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Interdisciplinarne društvene znanosti



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Suzana Tomaš (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Tomaš, Suzana
PRIMJENA MODELA “VREDNOVANJE OBLIKOVANIH NASTAVNIH SADRŽAJA U SUSTAVU E-UČENJA” // Međunarodna znanstvena konferencija Didaktički izazovi IV DIDACTIC CHALLENGES
Osijek, Hrvatska, 2022. (predavanje, recenziran, neobjavljeni rad, znanstveni)
Tomaš, S. (2022) PRIMJENA MODELA “VREDNOVANJE OBLIKOVANIH NASTAVNIH SADRŽAJA U SUSTAVU E-UČENJA”. U: Međunarodna znanstvena konferencija Didaktički izazovi IV DIDACTIC CHALLENGES.
@article{article, author = {Toma\v{s}, Suzana}, year = {2022}, keywords = {Sustav e-u\v{c}enja, vanjski vrednovatelji, vrednovanje oblikovanih nastavnih sadr\v{z}aja u sustavu e-u\v{c}enja, oblikovanje nastavnih sadr\v{z}aja za u\v{c}enike}, title = {PRIMJENA MODELA “VREDNOVANJE OBLIKOVANIH NASTAVNIH SADR\v{Z}AJA U SUSTAVU E-U\v{C}ENJA”}, keyword = {Sustav e-u\v{c}enja, vanjski vrednovatelji, vrednovanje oblikovanih nastavnih sadr\v{z}aja u sustavu e-u\v{c}enja, oblikovanje nastavnih sadr\v{z}aja za u\v{c}enike}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Toma\v{s}, Suzana}, year = {2022}, keywords = {E-learning systems, external evaluators, Evaluation instructional design in e-learning, instruction contents for primary school}, title = {APPLYING THE MODEL “EVALUATION OF INSTRUCTIONAL DESIGN” IN THE E-LEARNING SYSTEM}, keyword = {E-learning systems, external evaluators, Evaluation instructional design in e-learning, instruction contents for primary school}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font