Pregled bibliografske jedinice broj: 1216735
PRIMJENA MODELA “VREDNOVANJE OBLIKOVANIH NASTAVNIH SADRŽAJA U SUSTAVU E-UČENJA”
PRIMJENA MODELA “VREDNOVANJE OBLIKOVANIH NASTAVNIH SADRŽAJA U SUSTAVU E-UČENJA” // Međunarodna znanstvena konferencija Didaktički izazovi IV DIDACTIC CHALLENGES
Osijek, Hrvatska, 2022. (predavanje, recenziran, neobjavljeni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 1216735 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
PRIMJENA MODELA “VREDNOVANJE OBLIKOVANIH NASTAVNIH SADRŽAJA U SUSTAVU E-UČENJA”
(APPLYING THE MODEL “EVALUATION OF INSTRUCTIONAL DESIGN” IN THE E-LEARNING SYSTEM)
Autori
Tomaš, Suzana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni
Skup
Međunarodna znanstvena konferencija Didaktički izazovi IV DIDACTIC CHALLENGES
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 26.05.2022. - 27.05.2022
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
Sustav e-učenja, vanjski vrednovatelji, vrednovanje oblikovanih nastavnih sadržaja u sustavu e-učenja, oblikovanje nastavnih sadržaja za učenike
(E-learning systems ; external evaluators ; Evaluation instructional design in e-learning ; instruction contents for primary school)
Sažetak
Oblikovanje nastavnih sadržaja u sustavima e-učenja mora slijediti metode i scenarije za organizaciju i postavljanje jednoga kvalitetnog sata nastave. Kvalitetno oblikovani nastavni sadržaj u sustavu e-učenja nije jednostavno postavljena prezentacija. Takav nastavni sadržaj mora ostvariti aktivno učenje koje će za rezultat imati sinergiju između nastavnoga sadržaja, učenika i sustava e-učenja. Kako bi se ispitala kvaliteta oblikovanih nastanih sadržaja u sustavu e-učenja, u ovome radu predlaže se model Evaluation of Instructional Design (EvoID). Primjenom modela ispitana su dva istraživačka pitanja koja su povezana s ciljem rada. Cilj ovoga rada opisati je i primijeniti model EvoID za vrednovanje oblikovanih nastavnih sadržaja u sustavu e- učenja. Prvo istraživačko pitanje odnosi se na metrijske karakteristike instrumenta u modelu EvoID. Dobiveni podatci ukazuju na to kako je instrument valjan i pouzdan. Valjanost se utvrdila jer među varijablama nema visoke vrijednosti korelacija, kreće se od neznatne do umjerene, u procjenjivanju oblikovanih nastavnih sadržaja. Pouzdanost upitnika utvrđena je prema vrijednosti (Cronbach alpha) α. koja iznosi 0, 91, a s obzirom na to da je veća od 0, 80 smatra se da upitnik zadovoljava metrijsku karakteristiku pouzdanosti. Drugo istraživačko pitanje odnosi se na kvalitetu oblikovanih nastavnih sadržaja. Između 53 % i 70 % vanjskih vrednovatelja potpuno se slažu da su oblikovani nastavni sadržaji kvalitetni u procesu učenja i poučavanja u sustavu Moodle. Prikupljeni podatci instrumentom modela EvoID omogućavaju informacije o nastavku, prekidu, modificiranju ili poboljšanju nastavnih sadržaja u sustavu e-učenja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Interdisciplinarne društvene znanosti