Pregled bibliografske jedinice broj: 1216734
Stavovi roditelja o online organizaciji odgojno- obrazovnog rada u vrtiću
Stavovi roditelja o online organizaciji odgojno- obrazovnog rada u vrtiću // 2. MEĐUNARODNA ZNANSTVENA I UMJETNIČKA KONFERENCIJA SUVREME TEME U ODGOJU I OBRAZOVANJU
Zagreb, Hrvatska, 2022. (predavanje, recenziran, ostalo, znanstveni)
CROSBI ID: 1216734 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi roditelja o online organizaciji odgojno-
obrazovnog rada u vrtiću
(Parents attitudes about online organization of educational work in the
kindergarten)
Autori
Tomaš, Suzana ; Vrdoljak, Marijana ; Delić Darija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, ostalo, znanstveni
Skup
2. MEĐUNARODNA ZNANSTVENA I UMJETNIČKA KONFERENCIJA SUVREME TEME U ODGOJU I OBRAZOVANJU
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 20.05.2022. - 21.05.2022
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
primjena tehnologije u vrtiću ; pandemija ; djeca rane i predškolske dobi ; digitalni alati
(application of technology in early childhood education ; pandemic ; preschool children ; digital tools)
Sažetak
Korištenje digitalnih tehnologija i stjecanje digitalnih vještina putem obrazovanja, formalnim ili neformalnim učenjem, predstavlja put svakome pojedincu da pronađe potrebne informacije, da ih vrednuje i koristi za vlastiti napredak i osobno usavršavanje. Za potrebe ovoga rada provedeno je istraživanje o mišljenju i zadovoljstvu roditelja o online organizaciji odgojno - obrazovnog rada za djecu rane i predškolske dobi u doba pandemije koronavirusa te o dječjim navikama korištenja mobilnog uređaja prilikom svakodnevnih životnih situacija poput hranjenja, uspavljivanja, održavanja higijene i slično. Istraživanje je s roditeljima djece rane i predškolske dobi (N=407) provedeno 2021. godine, odnosno godinu dana od prvog iskustva odgojno - obrazovnog procesa u online okruženju. Rezultati istraživanja pokazuju kako roditelji misle da djeca ne trebaju imati više online sadržaja (60, 4%) te da ne trebaju koristiti stolna računala i tablete u dječjem vrtiću (73, 7%), a njih 82, 3% izjašnjava se da djetetu regulira vrijeme provedeno igrajući igre na mobilnom uređaju. Većina ispitanika, njih 60, 4%, odgovorila je da nije pratila vrtić na daljinu. Prema rezultatima ovog istraživanja, dio roditelja (35, 9%) misli kako djeca nedovoljno napreduju kroz odgojno-obrazovni rad putem vrtića na daljinu. Drugi dio roditelja (35, 1%) smatra kako i u online okruženju djeca ostvaruju dobar napredak, što pokazuje postojanje skupine roditelja koja razumije važnost uporabe neizostavnih digitalnih tehnologija u odgoju i obrazovanju djece rane i predškolske dobi. Primjena tehnologije je neizbježna te je njezina prisutnost sastavni dio života djece u 21. stoljeću. Iz toga razloga online organizacija odgojno-obrazovnog rada u vrtiću uz dobru pripremu sadržaja za djecu te uz partnerstvo s roditeljima ima prednosti, ali nikada ne može i neće zamijeniti živu riječ odgajatelja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija, Interdisciplinarne društvene znanosti