Pregled bibliografske jedinice broj: 121654
Kulturna baština Hrvatske - marketinški resurs
Kulturna baština Hrvatske - marketinški resurs // Tržišna demokracija u Hrvatskoj - stanje i perspektive
Zagreb: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU), 2000. str. 417-423 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 121654 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kulturna baština Hrvatske - marketinški resurs
Autori
Maroević, Ivo
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Tržišna demokracija u Hrvatskoj - stanje i perspektive
/ - Zagreb : Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU), 2000, 417-423
Skup
Tržišna demokracija u Hrvatskoj - stanje i perspektive
Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 26.10.2000. - 27.10.2000
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
-
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA