Pregled bibliografske jedinice broj: 1216365
INTEGRIRANA MARKETINŠKA KOMUNIKACIJA NA PRIMJERU FRANCK D.D.
INTEGRIRANA MARKETINŠKA KOMUNIKACIJA NA PRIMJERU FRANCK D.D., 2022., diplomski rad, diplomski, Libertas sveučilište, Zagreb
CROSBI ID: 1216365 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
INTEGRIRANA MARKETINŠKA KOMUNIKACIJA NA PRIMJERU
FRANCK D.D.
(INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION ON THE EXAMPLE OF
FRANCK D.D.)
Autori
ANTONIĆ, vEDRAN
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Libertas sveučilište
Mjesto
Zagreb
Datum
30.06
Godina
2022
Stranica
67
Mentor
Genzić, Jasna
Ključne riječi
INTEGRIRANA MARKETINŠKA KOMUNIKACIJA, SWOT ANALIZA, FRANCK
(INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION, SWOT ANALYSIS, FRANCK)
Sažetak
Zbog sveprisutnosti koju mediji i društvene mreže danas imaju, najvažnije je odabrati pravi način oglašavanja svojih usluga i proizvoda. Tu na djelovanje dolazi integrirana marketinška komunikacija, koja uz odabir i kombiniranje svojih komunikacijskih kanala predstavlja poduzeće, instituciju ili pojedinca, odnosno proizvod ili uslugu koja je predmet oglašavanja njegovim potrošačima i potencijalnim kupcima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija