Pregled bibliografske jedinice broj: 1216362
Utjecaj pandemije COVID 19 na prodaju osiguravateljnih proizvoda
Utjecaj pandemije COVID 19 na prodaju osiguravateljnih proizvoda, 2022., diplomski rad, diplomski, Libertas sveučilište, Zagreb
CROSBI ID: 1216362 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj pandemije COVID 19 na prodaju osiguravateljnih proizvoda
(Impact of the pandemic COVID 19 on the sale of insurance product)
Autori
Mrkoci, Marina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Libertas sveučilište
Mjesto
Zagreb
Datum
30.06
Godina
2022
Stranica
43
Mentor
Genzić, Jasna
Ključne riječi
covid 19 ; osiguranje ; životno osiguranje ; osiguranje imovine
(covid 19 ; insurance ; life insurance ; property insurance)
Sažetak
Pandemija COVID-19 predstavlja jedan od ključnih izazova s kojim su se današnje, razvojne i humanitarne organizacije suočile. Ta pandemija poznata je i pod nazivom pandemija koronavirusa te predstavlja trajnu globalnu pandemiju koronavirusne bolesti 2019. U strukturi premijskog prihoda društava za osiguranje u Republici Hrvatskoj na kraju 2020. godine najznačajnija promjena je pad životnih osiguranja. Najveću strukturu premije ostvaruju osiguranja od odgovornosti za upotrebu motornih vozila, potom slijede životna osiguranja te kasko osiguranje cestovnih automobila. Što se tiče premije životno osiguranje specifičan je osigurateljni proizvod koji posjeduje komponentu osiguranja, ali i štednu i ulagačku komponentu. U strukturi premije životnih osiguranja najzastupljenije je klasično životno osiguranje s udjelom od 83, 5% (u 2019. 81, 5%). Investicijska životna osiguranja čine 11, 0% (u 2019. 13, 8%) premije životnog osiguranja. Dopunska osiguranja vezana uz životno osiguranje čine 4, 7%, rentno osiguranje ima udjel od 0, 6%, a osiguranja za slučaj vjenčanja ili rođenja imaju udjel od 0, 2%.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija