Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1216347

Prijelaz sa školske na visokoškolsku matematiku


Baranović, Nives
Prijelaz sa školske na visokoškolsku matematiku // Gostujuće predavanje u sklopu Erasmus+ mobilnosti
Beograd, Srbija, 2022. (pozvano predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, ostalo, stručni)


CROSBI ID: 1216347 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Prijelaz sa školske na visokoškolsku matematiku
(Transition from school to higher education mathematics)

Autori
Baranović, Nives

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, ostalo, stručni

Skup
Gostujuće predavanje u sklopu Erasmus+ mobilnosti

Mjesto i datum
Beograd, Srbija, 12.05.2022. - 19.05.2022

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan

Ključne riječi
matematički diskursi, koncept funkcije, VOS poučavanje, rješavanje problema, van hiele theory
(mathematical discourses, function concept, VOS teaching, problem solving, van hiele theory)

Sažetak
U izlaganju se razmatraju karakteristike različitih diskursa učenja i poučavanja matematike na školskoj i visokoškolskoj razini kao i teškoće koje zbog tih razlika nastaju. Posebno se raspravlja o diskontinuitetu i nepotpunosti učenja i poučavanja koncepta funkcije te odabranih geometrijskih koncepata u skladu s van Heieleovom teorijom te kroz troslojni sustav poučavanja: vizualno – opisno – simbolički (VOS sustav). U drugom dijelu izlaganja raspravlja se o procesu rješavanja problema kroz odabrane zadatke te faktore koji taj proces čine neefikasnim.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Projekti:
VLASTITA-SREDSTVA-Šifra projekta FFST-INST-2020-33 - Izgradnja koncepta funkcije te razvoj funkcijskog mišljenja kroz učenje i poučavanje matematike (Baranović, Nives, VLASTITA-SREDSTVA - Institucijski projekt) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Nives Baranović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Baranović, Nives
Prijelaz sa školske na visokoškolsku matematiku // Gostujuće predavanje u sklopu Erasmus+ mobilnosti
Beograd, Srbija, 2022. (pozvano predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, ostalo, stručni)
Baranović, N. (2022) Prijelaz sa školske na visokoškolsku matematiku. U: Gostujuće predavanje u sklopu Erasmus+ mobilnosti.
@article{article, author = {Baranovi\'{c}, Nives}, year = {2022}, keywords = {matemati\v{c}ki diskursi, koncept funkcije, VOS pou\v{c}avanje, rje\v{s}avanje problema, van hiele theory}, title = {Prijelaz sa \v{s}kolske na visoko\v{s}kolsku matematiku}, keyword = {matemati\v{c}ki diskursi, koncept funkcije, VOS pou\v{c}avanje, rje\v{s}avanje problema, van hiele theory}, publisherplace = {Beograd, Srbija} }
@article{article, author = {Baranovi\'{c}, Nives}, year = {2022}, keywords = {mathematical discourses, function concept, VOS teaching, problem solving, van hiele theory}, title = {Transition from school to higher education mathematics}, keyword = {mathematical discourses, function concept, VOS teaching, problem solving, van hiele theory}, publisherplace = {Beograd, Srbija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font