Pregled bibliografske jedinice broj: 1216347
Prijelaz sa školske na visokoškolsku matematiku
Prijelaz sa školske na visokoškolsku matematiku // Gostujuće predavanje u sklopu Erasmus+ mobilnosti
Beograd, Srbija, 2022. (pozvano predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, ostalo, stručni)
CROSBI ID: 1216347 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prijelaz sa školske na visokoškolsku matematiku
(Transition from school to higher education
mathematics)
Autori
Baranović, Nives
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, ostalo, stručni
Skup
Gostujuće predavanje u sklopu Erasmus+ mobilnosti
Mjesto i datum
Beograd, Srbija, 12.05.2022. - 19.05.2022
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
matematički diskursi, koncept funkcije, VOS poučavanje, rješavanje problema, van hiele theory
(mathematical discourses, function concept, VOS teaching, problem solving, van hiele theory)
Sažetak
U izlaganju se razmatraju karakteristike različitih diskursa učenja i poučavanja matematike na školskoj i visokoškolskoj razini kao i teškoće koje zbog tih razlika nastaju. Posebno se raspravlja o diskontinuitetu i nepotpunosti učenja i poučavanja koncepta funkcije te odabranih geometrijskih koncepata u skladu s van Heieleovom teorijom te kroz troslojni sustav poučavanja: vizualno – opisno – simbolički (VOS sustav). U drugom dijelu izlaganja raspravlja se o procesu rješavanja problema kroz odabrane zadatke te faktore koji taj proces čine neefikasnim.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Projekti:
VLASTITA-SREDSTVA-Šifra projekta FFST-INST-2020-33 - Izgradnja koncepta funkcije te razvoj funkcijskog mišljenja kroz učenje i poučavanje matematike (Baranović, Nives, VLASTITA-SREDSTVA - Institucijski projekt) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu
Profili:
Nives Baranović
(autor)