Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1216336

Gerila marketing kao sredstvo komunikacije s publikom kulturnih događanja


Buljubašić, Iva
Gerila marketing kao sredstvo komunikacije s publikom kulturnih događanja // Globalizacija i Regionalni Identitet 2018
Osijek, Hrvatska, 2018. str. 199-209 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1216336 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Gerila marketing kao sredstvo komunikacije s publikom kulturnih događanja
(Guerrilla marketing as communication tool with audience of cultural events)

Autori
Buljubašić, Iva

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Globalizacija i Regionalni Identitet 2018 / - , 2018, 199-209

Skup
Globalizacija i Regionalni Identitet 2018

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 12.12.2018. - 13.12.2018

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
gerila marketing ; marketing događanja ; kultura ; marketing komunikacija ; potencijali marketinga
(guerilla marketing ; event marketing ; culture ; marketing communication ; marketing potentials)

Sažetak
Cilj ovoga rada je prikazati potencijale alate gerila marketinga kao što su npr. trojanski marketing ili marketing od usta do usta na kulturnim događanjima kako bi se privukao što veći broj publike. Tijekom mjeseci listopada i studenoga 2017. godine, autorica rada izvršila je istraživanje na koncertima klasične glazbe projekta Osječka glazbena srijeda. Osječka glazbena srijeda, projekt je koji prezentira u gradu Osijeku, u Republici Hrvatskoj, cikluse koncerata klasične glazbe eminentnih hrvatskih i inozemnih solista i ansambala te također potiče karijeru mladih umjetnika koji tek stupaju na scenu. Jedan od razloga zašto je istraživanje provedeno na projektu Osječka glazbena srijeda je jer cikluse koncerata spomenutoga projekta, pohađaju sve generacije (x, y, i z) te također jer se putem istraživanja moglo istražiti da li određeni alati gerila marketing mogu biti sredstvo komunikacije za sve spomenute generacije. Rad će se također orijentirati na objašnjenje marketinga kao komunikacije, marketinga događanja i alate gerila marketinga.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku

Profili:

Avatar Url Iva Buljubašić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Buljubašić, Iva
Gerila marketing kao sredstvo komunikacije s publikom kulturnih događanja // Globalizacija i Regionalni Identitet 2018
Osijek, Hrvatska, 2018. str. 199-209 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Buljubašić, I. (2018) Gerila marketing kao sredstvo komunikacije s publikom kulturnih događanja. U: Globalizacija i Regionalni Identitet 2018.
@article{article, author = {Buljuba\v{s}i\'{c}, Iva}, year = {2018}, pages = {199-209}, keywords = {gerila marketing, marketing doga\djanja, kultura, marketing komunikacija, potencijali marketinga}, title = {Gerila marketing kao sredstvo komunikacije s publikom kulturnih doga\djanja}, keyword = {gerila marketing, marketing doga\djanja, kultura, marketing komunikacija, potencijali marketinga}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Buljuba\v{s}i\'{c}, Iva}, year = {2018}, pages = {199-209}, keywords = {guerilla marketing, event marketing, culture, marketing communication, marketing potentials}, title = {Guerrilla marketing as communication tool with audience of cultural events}, keyword = {guerilla marketing, event marketing, culture, marketing communication, marketing potentials}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font