Pregled bibliografske jedinice broj: 1216306
Primjena raspravljačkih metoda u nastavi Hrvatskoga jezika od 1. do 4. razreda
Primjena raspravljačkih metoda u nastavi Hrvatskoga jezika od 1. do 4. razreda, 2022., diplomski rad, Filozofski fakultet, Odsjek za učiteljski studij, Split
CROSBI ID: 1216306 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena raspravljačkih metoda u nastavi Hrvatskoga
jezika od 1. do 4. razreda
(Application of discussion methods in Croatian
language in classroom teaching)
Autori
Mikačić, Marijana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Filozofski fakultet, Odsjek za učiteljski studij
Mjesto
Split
Datum
13.07
Godina
2022
Stranica
46
Mentor
Odža, Ivana
Ključne riječi
rasprava, kreativnost, komunikacija, nastava Hrvatskoga jezika, kritičko mišljenje.
(discussion, creativity, communication, course of Croatian language, critical thinking)
Sažetak
Hrvatski jezik najvažniji je predmet u učenju i podučavanju. Cijela komunikacija provodi se upravo na materinskome jeziku. Uz roditelje, upravo učitelji imaju najvažniju ulogu pri poticanju komunikacije među učenicima. Učitelji moraju koristiti metode koje će potaknuti učenike da razvijaju svoje potencijale. Postupno, uporabom različitih metoda, učitelj treba buditi kreativnost učenika, poticati ih na komunikaciju te na oblikovanje i izražavanje vlastitog mišljenja. Razvijanjem komunikacijskih kompetencija poučava se učenike kako koristiti jezična znanja u stvarnoj komunikaciji. Zbog toga se učenike treba izlagati govornim situacijama kako bi primijenili naučeno znanje. Upravo je to podloga izražavanja vlastitog mišljenja kako bi se uz poticaj učitelja razvilo kritičko mišljenje. Ono podrazumijeva otkrivanje i rješavanje problema putem kritičkog promišljanja, sučeljavanja s tuđim mišljenjima kako bi se donijela utemeljena odluka. U radu se nude četiri prijedloga raspravljačkih metoda koja se mogu koristiti u praktičnoj provedbi od 1. do 4. razreda u svim predmetnim područjima Hrvatskoga jezika s ciljem poticanja kritičkoga mišljenja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija