Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1216306

Primjena raspravljačkih metoda u nastavi Hrvatskoga jezika od 1. do 4. razreda


Mikačić, Marijana
Primjena raspravljačkih metoda u nastavi Hrvatskoga jezika od 1. do 4. razreda, 2022., diplomski rad, Filozofski fakultet, Odsjek za učiteljski studij, Split


CROSBI ID: 1216306 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Primjena raspravljačkih metoda u nastavi Hrvatskoga jezika od 1. do 4. razreda
(Application of discussion methods in Croatian language in classroom teaching)

Autori
Mikačić, Marijana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Filozofski fakultet, Odsjek za učiteljski studij

Mjesto
Split

Datum
13.07

Godina
2022

Stranica
46

Mentor
Odža, Ivana

Ključne riječi
rasprava, kreativnost, komunikacija, nastava Hrvatskoga jezika, kritičko mišljenje.
(discussion, creativity, communication, course of Croatian language, critical thinking)

Sažetak
Hrvatski jezik najvažniji je predmet u učenju i podučavanju. Cijela komunikacija provodi se upravo na materinskome jeziku. Uz roditelje, upravo učitelji imaju najvažniju ulogu pri poticanju komunikacije među učenicima. Učitelji moraju koristiti metode koje će potaknuti učenike da razvijaju svoje potencijale. Postupno, uporabom različitih metoda, učitelj treba buditi kreativnost učenika, poticati ih na komunikaciju te na oblikovanje i izražavanje vlastitog mišljenja. Razvijanjem komunikacijskih kompetencija poučava se učenike kako koristiti jezična znanja u stvarnoj komunikaciji. Zbog toga se učenike treba izlagati govornim situacijama kako bi primijenili naučeno znanje. Upravo je to podloga izražavanja vlastitog mišljenja kako bi se uz poticaj učitelja razvilo kritičko mišljenje. Ono podrazumijeva otkrivanje i rješavanje problema putem kritičkog promišljanja, sučeljavanja s tuđim mišljenjima kako bi se donijela utemeljena odluka. U radu se nude četiri prijedloga raspravljačkih metoda koja se mogu koristiti u praktičnoj provedbi od 1. do 4. razreda u svim predmetnim područjima Hrvatskoga jezika s ciljem poticanja kritičkoga mišljenja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Ivana Odža (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

urn.nsk.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Mikačić, Marijana
Primjena raspravljačkih metoda u nastavi Hrvatskoga jezika od 1. do 4. razreda, 2022., diplomski rad, Filozofski fakultet, Odsjek za učiteljski studij, Split
Mikačić, M. (2022) 'Primjena raspravljačkih metoda u nastavi Hrvatskoga jezika od 1. do 4. razreda', diplomski rad, Filozofski fakultet, Odsjek za učiteljski studij, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {Mika\v{c}i\'{c}, Marijana}, year = {2022}, pages = {46}, keywords = {rasprava, kreativnost, komunikacija, nastava Hrvatskoga jezika, kriti\v{c}ko mi\v{s}ljenje.}, title = {Primjena raspravlja\v{c}kih metoda u nastavi Hrvatskoga jezika od 1. do 4. razreda}, keyword = {rasprava, kreativnost, komunikacija, nastava Hrvatskoga jezika, kriti\v{c}ko mi\v{s}ljenje.}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Mika\v{c}i\'{c}, Marijana}, year = {2022}, pages = {46}, keywords = {discussion, creativity, communication, course of Croatian language, critical thinking}, title = {Application of discussion methods in Croatian language in classroom teaching}, keyword = {discussion, creativity, communication, course of Croatian language, critical thinking}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font