Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1216221

Usporedna analiza online nastave Hrvatskoga jezika drugoga i sedmoga razreda osnovne škole


Cvitkušić, Rahela
Usporedna analiza online nastave Hrvatskoga jezika drugoga i sedmoga razreda osnovne škole, 2022., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1216221 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Usporedna analiza online nastave Hrvatskoga jezika drugoga i sedmoga razreda osnovne škole
(Comparative analysis of online teaching of Croatian language in the second and seventh grade of primary school)

Autori
Cvitkušić, Rahela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
19.09

Godina
2022

Stranica
46

Mentor
Varošanec-Škarić, Gordana

Ključne riječi
online nastava ; učitelji ; hrvatski jezik ; fonetski status ; govorna izvedba
(online teaching ; teachers ; Croatian language ; phonetic status ; speech performance)

Sažetak
Diplomski rad pod nazivom „Usporedna analiza online nastave Hrvatskoga jezika drugoga i sedmoga razreda osnovne škole“ obuhvaća teorijsko- konceptualni, ali i glavni, metodološki dio rada koji se sastoji od 3 glavna dijela. Prvi je dio analiza govorne izvedbe dviju učiteljica nastave Hrvatskoga jezika drugoga razreda i triju nastavnica sedmoga razreda putem videolekcija dostupnih na stranicama „Škola za život/Škola na Trećem“ s ciljem uočavanja sličnih ili različitih karakteristika u prenošenju znanja te nastavničkim metodama poučavanja. Također, cilj je bio utvrditi fonetski status pojedine učiteljice/nastavnice. Utvrđeno je da ne postoje bitne i velike razlike u govornoj izvedbi različitih učiteljica i nastavnica. Putem anketnog se upitnika, na uzorku koji je obuhvatio 24 učenika sedmoga razreda, nastojalo ispitati zadovoljstvo i stav o online nastavi (što bi promijenili, a što im se prilikom takvog načina izvođenja sviđa). Učenici lakše prate nastavu uživo, lakše se koncentriraju te manje uče izvan nastave, dok im se online nastava sviđa zbog rada od kuće i mogućnosti vraćanja na lekcije i ponavljanja gradiva. Na kraju rada predložen je ogledni primjer za sat Hrvatskoga jezika koji bi potencijalno ispunio ciljeve prema Kurikulumu i nakon kojega bi učenici drugoga razreda ostvarili zadane ishode.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Gordana Varošanec-Škarić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Cvitkušić, Rahela
Usporedna analiza online nastave Hrvatskoga jezika drugoga i sedmoga razreda osnovne škole, 2022., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
Cvitkušić, R. (2022) 'Usporedna analiza online nastave Hrvatskoga jezika drugoga i sedmoga razreda osnovne škole', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Cvitku\v{s}i\'{c}, Rahela}, year = {2022}, pages = {46}, keywords = {online nastava, u\v{c}itelji, hrvatski jezik, fonetski status, govorna izvedba}, title = {Usporedna analiza online nastave Hrvatskoga jezika drugoga i sedmoga razreda osnovne \v{s}kole}, keyword = {online nastava, u\v{c}itelji, hrvatski jezik, fonetski status, govorna izvedba}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Cvitku\v{s}i\'{c}, Rahela}, year = {2022}, pages = {46}, keywords = {online teaching, teachers, Croatian language, phonetic status, speech performance}, title = {Comparative analysis of online teaching of Croatian language in the second and seventh grade of primary school}, keyword = {online teaching, teachers, Croatian language, phonetic status, speech performance}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font