Pregled bibliografske jedinice broj: 1216221
Usporedna analiza online nastave Hrvatskoga jezika drugoga i sedmoga razreda osnovne škole
Usporedna analiza online nastave Hrvatskoga jezika drugoga i sedmoga razreda osnovne škole, 2022., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1216221 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Usporedna analiza online nastave Hrvatskoga jezika
drugoga i sedmoga razreda osnovne škole
(Comparative analysis of online teaching of
Croatian language in the second and seventh grade
of primary school)
Autori
Cvitkušić, Rahela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
19.09
Godina
2022
Stranica
46
Mentor
Varošanec-Škarić, Gordana
Ključne riječi
online nastava ; učitelji ; hrvatski jezik ; fonetski status ; govorna izvedba
(online teaching ; teachers ; Croatian language ; phonetic status ; speech performance)
Sažetak
Diplomski rad pod nazivom „Usporedna analiza online nastave Hrvatskoga jezika drugoga i sedmoga razreda osnovne škole“ obuhvaća teorijsko- konceptualni, ali i glavni, metodološki dio rada koji se sastoji od 3 glavna dijela. Prvi je dio analiza govorne izvedbe dviju učiteljica nastave Hrvatskoga jezika drugoga razreda i triju nastavnica sedmoga razreda putem videolekcija dostupnih na stranicama „Škola za život/Škola na Trećem“ s ciljem uočavanja sličnih ili različitih karakteristika u prenošenju znanja te nastavničkim metodama poučavanja. Također, cilj je bio utvrditi fonetski status pojedine učiteljice/nastavnice. Utvrđeno je da ne postoje bitne i velike razlike u govornoj izvedbi različitih učiteljica i nastavnica. Putem anketnog se upitnika, na uzorku koji je obuhvatio 24 učenika sedmoga razreda, nastojalo ispitati zadovoljstvo i stav o online nastavi (što bi promijenili, a što im se prilikom takvog načina izvođenja sviđa). Učenici lakše prate nastavu uživo, lakše se koncentriraju te manje uče izvan nastave, dok im se online nastava sviđa zbog rada od kuće i mogućnosti vraćanja na lekcije i ponavljanja gradiva. Na kraju rada predložen je ogledni primjer za sat Hrvatskoga jezika koji bi potencijalno ispunio ciljeve prema Kurikulumu i nakon kojega bi učenici drugoga razreda ostvarili zadane ishode.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija