Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1216158

Primjena odnosa s javnošću u promociji vinskog turizma Dalmacije i Istre


Palić, Patrik
Primjena odnosa s javnošću u promociji vinskog turizma Dalmacije i Istre, 2022., diplomski rad, diplomski, Poslovna škola Libertas, Zagreb


CROSBI ID: 1216158 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Primjena odnosa s javnošću u promociji vinskog turizma Dalmacije i Istre
(Application of Public Relations in the promotion of wine tourism of Dalmatia and Istria)

Autori
Palić, Patrik

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Poslovna škola Libertas

Mjesto
Zagreb

Datum
05.07

Godina
2022

Stranica
80

Mentor
Carev, Danijel

Ključne riječi
vinski turizam, promotivne aktivnosti, odnosi s javnošću, potrošač, konkurentnost
(wine tourism, promotional activites, public relations, customer, competitiveness)

Sažetak
Razvojem tehnologije i pojavom brojnih novih poduzeća koja se bave vinskim turizmom kreiraju se i nove mogućnosti kod pristupanja planiranja aktivnosti i privlačenja novih kupaca. Osim toga raste značaj aktivnosti odnosa s javnošću kojima se stvaraju dugoročni odnosi s potrošačima a time i povećavaju prihodi i širenja tržišnog udjela. Stoga poduzeća koja se bave vinskim turizmom kontinuirano ulažu u efikasnu primjenu promotivnih aktivnosti, kao jednu od temeljnih aktivnosti dugoročne poslovne strategije. Zbog sve većeg razvoja i napretka tržišta i mnogih noviteta, poduzeća koja se bave vinskim turizmom moraju u vlastite poslovne aktivnosti i radne procese uvoditi nove idejne projekte i primjenjivati nove tehnološke inovacije kako bi postigli maksimalnu optimiziranost i efikasnost procesa na konkurentskom tržištu. Poduzeća nastoje biti ukorak s mnogobrojnim izazovima tržišta gdje dolazi do neočekivanih poteškoća i zapreka u poslovnim procesima pa je upravo efikasna primjena promotivnih aktivnosti i odnosa s javnošću ključna odrednica uspjeha za daljnje kreiranje poslovnih strategija radi očuvanja i jačanja udjela na tržištu vinskog turizma. Primjena promotivnih aktivnosti uključuju kompleksan proces u kojem je potrebno provesti brojna istraživanja tržišta i njegovih sudionika. Promatranje razvitka vinskog turizma u ovom radu upravo se temelji s na istraživanju primjene odnosa s javnošću u Dalmaciji i Istri. Istraživalo se kako izabrana poduzeća nastoje pratiti korak s mnogobrojnim izazovima koji se pojavljuju na tržištu poput COVID-19 ili geopolitičke krize, te na koji način efikasno koriste promotivne aktivnosti i odnose s javnošću radi unapređenja svojeg poslovanja. Primarni cilj istraživanja tematike vinskog turizma bio je spoznati kako poduzeća privlače kupce, odnosno kako kreiraju proizvode i usluge koje ih izdvajaju iz konkurencije. Zatim na koji način koriste alate odnosa s javnošću radi kako bi uspješno komunicirali s potrošačima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Libertas

Profili:

Avatar Url Danijel Carev (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Palić, Patrik
Primjena odnosa s javnošću u promociji vinskog turizma Dalmacije i Istre, 2022., diplomski rad, diplomski, Poslovna škola Libertas, Zagreb
Palić, P. (2022) 'Primjena odnosa s javnošću u promociji vinskog turizma Dalmacije i Istre', diplomski rad, diplomski, Poslovna škola Libertas, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Pali\'{c}, Patrik}, year = {2022}, pages = {80}, keywords = {vinski turizam, promotivne aktivnosti, odnosi s javno\v{s}\'{c}u, potro\v{s}a\v{c}, konkurentnost}, title = {Primjena odnosa s javno\v{s}\'{c}u u promociji vinskog turizma Dalmacije i Istre}, keyword = {vinski turizam, promotivne aktivnosti, odnosi s javno\v{s}\'{c}u, potro\v{s}a\v{c}, konkurentnost}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Pali\'{c}, Patrik}, year = {2022}, pages = {80}, keywords = {wine tourism, promotional activites, public relations, customer, competitiveness}, title = {Application of Public Relations in the promotion of wine tourism of Dalmatia and Istria}, keyword = {wine tourism, promotional activites, public relations, customer, competitiveness}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font