Pregled bibliografske jedinice broj: 1216158
Primjena odnosa s javnošću u promociji vinskog turizma Dalmacije i Istre
Primjena odnosa s javnošću u promociji vinskog turizma Dalmacije i Istre, 2022., diplomski rad, diplomski, Poslovna škola Libertas, Zagreb
CROSBI ID: 1216158 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena odnosa s javnošću u promociji vinskog
turizma Dalmacije i Istre
(Application of Public Relations in the promotion of
wine tourism of Dalmatia and Istria)
Autori
Palić, Patrik
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Poslovna škola Libertas
Mjesto
Zagreb
Datum
05.07
Godina
2022
Stranica
80
Mentor
Carev, Danijel
Ključne riječi
vinski turizam, promotivne aktivnosti, odnosi s javnošću, potrošač, konkurentnost
(wine tourism, promotional activites, public relations, customer, competitiveness)
Sažetak
Razvojem tehnologije i pojavom brojnih novih poduzeća koja se bave vinskim turizmom kreiraju se i nove mogućnosti kod pristupanja planiranja aktivnosti i privlačenja novih kupaca. Osim toga raste značaj aktivnosti odnosa s javnošću kojima se stvaraju dugoročni odnosi s potrošačima a time i povećavaju prihodi i širenja tržišnog udjela. Stoga poduzeća koja se bave vinskim turizmom kontinuirano ulažu u efikasnu primjenu promotivnih aktivnosti, kao jednu od temeljnih aktivnosti dugoročne poslovne strategije. Zbog sve većeg razvoja i napretka tržišta i mnogih noviteta, poduzeća koja se bave vinskim turizmom moraju u vlastite poslovne aktivnosti i radne procese uvoditi nove idejne projekte i primjenjivati nove tehnološke inovacije kako bi postigli maksimalnu optimiziranost i efikasnost procesa na konkurentskom tržištu. Poduzeća nastoje biti ukorak s mnogobrojnim izazovima tržišta gdje dolazi do neočekivanih poteškoća i zapreka u poslovnim procesima pa je upravo efikasna primjena promotivnih aktivnosti i odnosa s javnošću ključna odrednica uspjeha za daljnje kreiranje poslovnih strategija radi očuvanja i jačanja udjela na tržištu vinskog turizma. Primjena promotivnih aktivnosti uključuju kompleksan proces u kojem je potrebno provesti brojna istraživanja tržišta i njegovih sudionika. Promatranje razvitka vinskog turizma u ovom radu upravo se temelji s na istraživanju primjene odnosa s javnošću u Dalmaciji i Istri. Istraživalo se kako izabrana poduzeća nastoje pratiti korak s mnogobrojnim izazovima koji se pojavljuju na tržištu poput COVID-19 ili geopolitičke krize, te na koji način efikasno koriste promotivne aktivnosti i odnose s javnošću radi unapređenja svojeg poslovanja. Primarni cilj istraživanja tematike vinskog turizma bio je spoznati kako poduzeća privlače kupce, odnosno kako kreiraju proizvode i usluge koje ih izdvajaju iz konkurencije. Zatim na koji način koriste alate odnosa s javnošću radi kako bi uspješno komunicirali s potrošačima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija