Pregled bibliografske jedinice broj: 1216150
Upravljanje digitalnom komunikacijom na primjeru turističkih destinacija Hrvatske i Italije
Upravljanje digitalnom komunikacijom na primjeru turističkih destinacija Hrvatske i Italije, 2022., diplomski rad, diplomski, Poslovna škola Libertas, Zagreb
CROSBI ID: 1216150 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upravljanje digitalnom komunikacijom na primjeru
turističkih destinacija Hrvatske i Italije
(Management of digital communication with example of
tourist destinations Croatia and Italy)
Autori
Mustapić, Marin
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Poslovna škola Libertas
Mjesto
Zagreb
Datum
27.05
Godina
2022
Stranica
80
Mentor
Carev, Danijel
Ključne riječi
digitalna komunikacija, internet marketing, turizam, odnosi s javnošću
(digital communication, internet marketing, tourism, public relation)
Sažetak
Komunikacija je osnova egzistencije jer njom dolazimo do ključnih informacija za zadovoljenje osnovnih potreba, opstanak i djelovanje u društvu. Ona čini čovjeka društvenim i omogućuje mu zadovoljenje potrebe za socijalnom interakcijom. Komunikaciju određuje mnogo faktora. Komunikacija poduzeća prema javnosti je određena ciljem i sredstvima. Sredstva komunikacije utječu na efektivnost iste. Razvoj tehnologija je utjecao na oblikovanje komunikacije te marketinga kao skupa procesa komunikacije organizacija i poduzeća prema javnosti. Na komunikaciju i marketing destinacija IT su utjecale tako da je ona postala globalna, interaktivna te dvosmjerna. Alati IT donose mnogo mogućnosti unapređenja i upravljanja komunikacijom destinacije s javnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište Libertas