Pregled bibliografske jedinice broj: 1216036
Utjecaj retro ambalaže na prodaju proizvoda
Utjecaj retro ambalaže na prodaju proizvoda, 2022., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel ambalaža, recikliranje i zaštita okoliša, Koprivnica
CROSBI ID: 1216036 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj retro ambalaže na prodaju proizvoda
(The impact of retro packaging on product sales)
Autori
Ferenčić, Lucija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Sveučilište Sjever / Odjel ambalaža, recikliranje i zaštita okoliša
Mjesto
Koprivnica
Datum
21.09
Godina
2022
Stranica
71
Mentor
Hajdek, Krunoslav
Ključne riječi
ambalaža ; retro ambalaža ; potrošač ; marketing ; tržište
(packaging ; retro packaging ; consumer ; marketing ; market)
Sažetak
Ambalaža prati ljudski rod kroz njegovu zanimljivu i dinamičnu povijest. Nastala je iz najosnovnije potrebe a to je da čuva hranu koja bi se kasnije mogla upotrijebiti. Sa razvojem trgovine ambalaža je dobila i sve važnu ulogu prodaje proizvoda. Može se reći da u ambalažu spadaju razne posude koje su različitih veličina, napravljene od materijala u koje se roba pakira, skladišti, prodaje i transportira. Ambalaža je važan dio marketinga jer dolazi do prepoznavanja brenda i prodaje. Putem ambalaže dolazi do komunikacije s potrošačima i prepoznavanje proizvoda. Cilj ovog rada je objasniti što je ambalaža općenito, koje su njezine vrste i glavne funkcije te što je retro ambalaža. Objasnit će se kako retro ambalaža djeluje na potrošača i kakav je utjecaj retro ambalaže na prodaju samih proizvoda. Istraživanje se provelo putem anketnog upitnika koji je podijeljen na stranici Facebooka-a.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti