Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1216015

Poticanje višejezičnosti u dječjem vrtiću s hrvatskim kao drugim ili stranim jezikom


Meguire, Tess Katarina
Poticanje višejezičnosti u dječjem vrtiću s hrvatskim kao drugim ili stranim jezikom, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb


CROSBI ID: 1216015 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Poticanje višejezičnosti u dječjem vrtiću s hrvatskim kao drugim ili stranim jezikom
(Encouraging multilingualism in kindergarten s Croatian as a second or foreign language)

Autori
Meguire, Tess Katarina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Mjesto
Zagreb

Datum
16.09

Godina
2022

Stranica
32

Mentor
Cvikić, Lidija

Ključne riječi
materinski jezik, dvojezičnost, predškolska odgojno-obrazovna ustanova, nacionalne manjine
(mother tongue, bilingualism, preschool educational institution, national minorities)

Sažetak
U ovom završnom radu bit će pobliže objašnjen pojam materinskog jezika, pojam dvojezičnosti te nekoliko različitih vrsta usvajanja dvaju jezika kao što su dvojezičnost kao prvi jezik, dvojezično usvajanje prvoga jezika, dva prva jezika ili dvojezično usvajanje prvih jezika. Isto tako, rad donosi objašnjenje razlika između drugog i stranog jezika te pojam višejezičnosti, kao i njezine važnosti i dobrobiti za dječji razvoj. Bit će objašnjen način i redoslijed usvajanja drugog jezika u ranoj i predškolskoj dobi, objašnjena uloga dobi za ovladavanje jezikom te koji sve čimbenici utječu na ovladavanje prvim i drugim jezikom. Uz to, bit će predstavljeni jezik i jezične djelatnosti iz Kurikuluma ranog i predškolskoga odgoja i obrazovanja te važnost fleksibilnosti i obostrane komunikacije roditelja i odgajatelja za što uspješnije djetetovo savladavanje odgojno-obrazovnih programa. Središnji dio rada odnosi se na nacionalne manjine i manjinske jezike te organizaciju odgojno-obrazovnih aktivnosti/programa za djecu nacionalnih manjina. U ovom dijelu su navedeni primjeri dječjih vrtića u kojima se provode dvojezični programi za djecu pripadnike nacionalne manjine.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Lidija Cvikić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Meguire, Tess Katarina
Poticanje višejezičnosti u dječjem vrtiću s hrvatskim kao drugim ili stranim jezikom, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
Meguire, T. (2022) 'Poticanje višejezičnosti u dječjem vrtiću s hrvatskim kao drugim ili stranim jezikom', diplomski rad, preddiplomski, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Meguire, Tess Katarina}, year = {2022}, pages = {32}, keywords = {materinski jezik, dvojezi\v{c}nost, pred\v{s}kolska odgojno-obrazovna ustanova, nacionalne manjine}, title = {Poticanje vi\v{s}ejezi\v{c}nosti u dje\v{c}jem vrti\'{c}u s hrvatskim kao drugim ili stranim jezikom}, keyword = {materinski jezik, dvojezi\v{c}nost, pred\v{s}kolska odgojno-obrazovna ustanova, nacionalne manjine}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Meguire, Tess Katarina}, year = {2022}, pages = {32}, keywords = {mother tongue, bilingualism, preschool educational institution, national minorities}, title = {Encouraging multilingualism in kindergarten s Croatian as a second or foreign language}, keyword = {mother tongue, bilingualism, preschool educational institution, national minorities}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font