Pregled bibliografske jedinice broj: 1215986
Percipirana fluentnost govora učenika razredne nastave
Percipirana fluentnost govora učenika razredne nastave, 2022., diplomski rad, Filozofski fakultet, Odsjek za učiteljski studij, Split
CROSBI ID: 1215986 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Percipirana fluentnost govora učenika razredne
nastave
(Perceived speech fluency of class pupils)
Autori
Sabljić, Klara
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Filozofski fakultet, Odsjek za učiteljski studij
Mjesto
Split
Datum
12.09
Godina
2022
Stranica
34
Mentor
Odža, Ivana
Ključne riječi
fluentnost, percipirana fluentnost, subjektivna procjena, disfluentnosti
(fluency, perceived fluency, subjective assessment, disfluencies)
Sažetak
Fluentnost je sposobnost govorenja s lakoćom, bez značajnih prekida ili poteškoća. Percipirana fluentnost je subjektivna procjena govornikove izričajne fluentnosti. Najčešće se ne može procijeniti stvarno jezično znanje govornika zato što govornik može prikriti svoje disfluentnosti vještinama koje mu služe za kupovanje vremena. Stoga dva različita slušatelja mogu drugačije procijeniti isti govor. Kada se spominje komunikacijska kompetencija, uglavnom se izostavlja pojam fluentnoga govora. Fluentnost je, također, neizostavna u učionici. To je iznimno važno za učitelje jer oni snose odgovornost za poučavanje djece u razredu. Međutim, aktivnosti kojima se promovira fluentnost nisu primjereno zastupljene u udžbenicima i radnim materijalima. Cilj je ovoga rada analizirati percipiranu fluentnosti studentica, budućih učiteljica, kako bi osvijestile tipične disfluentnosti u govoru učenika razredne nastave te kako bi u budućnosti mogle utjecati na njihovu korekciju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija