Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1215986

Percipirana fluentnost govora učenika razredne nastave


Sabljić, Klara
Percipirana fluentnost govora učenika razredne nastave, 2022., diplomski rad, Filozofski fakultet, Odsjek za učiteljski studij, Split


CROSBI ID: 1215986 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Percipirana fluentnost govora učenika razredne nastave
(Perceived speech fluency of class pupils)

Autori
Sabljić, Klara

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Filozofski fakultet, Odsjek za učiteljski studij

Mjesto
Split

Datum
12.09

Godina
2022

Stranica
34

Mentor
Odža, Ivana

Ključne riječi
fluentnost, percipirana fluentnost, subjektivna procjena, disfluentnosti
(fluency, perceived fluency, subjective assessment, disfluencies)

Sažetak
Fluentnost je sposobnost govorenja s lakoćom, bez značajnih prekida ili poteškoća. Percipirana fluentnost je subjektivna procjena govornikove izričajne fluentnosti. Najčešće se ne može procijeniti stvarno jezično znanje govornika zato što govornik može prikriti svoje disfluentnosti vještinama koje mu služe za kupovanje vremena. Stoga dva različita slušatelja mogu drugačije procijeniti isti govor. Kada se spominje komunikacijska kompetencija, uglavnom se izostavlja pojam fluentnoga govora. Fluentnost je, također, neizostavna u učionici. To je iznimno važno za učitelje jer oni snose odgovornost za poučavanje djece u razredu. Međutim, aktivnosti kojima se promovira fluentnost nisu primjereno zastupljene u udžbenicima i radnim materijalima. Cilj je ovoga rada analizirati percipiranu fluentnosti studentica, budućih učiteljica, kako bi osvijestile tipične disfluentnosti u govoru učenika razredne nastave te kako bi u budućnosti mogle utjecati na njihovu korekciju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Ivana Odža (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Sabljić, Klara
Percipirana fluentnost govora učenika razredne nastave, 2022., diplomski rad, Filozofski fakultet, Odsjek za učiteljski studij, Split
Sabljić, K. (2022) 'Percipirana fluentnost govora učenika razredne nastave', diplomski rad, Filozofski fakultet, Odsjek za učiteljski studij, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {Sablji\'{c}, Klara}, year = {2022}, pages = {34}, keywords = {fluentnost, percipirana fluentnost, subjektivna procjena, disfluentnosti}, title = {Percipirana fluentnost govora u\v{c}enika razredne nastave}, keyword = {fluentnost, percipirana fluentnost, subjektivna procjena, disfluentnosti}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Sablji\'{c}, Klara}, year = {2022}, pages = {34}, keywords = {fluency, perceived fluency, subjective assessment, disfluencies}, title = {Perceived speech fluency of class pupils}, keyword = {fluency, perceived fluency, subjective assessment, disfluencies}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font