Pregled bibliografske jedinice broj: 1215981
Svijest o fluentnome govoru u suvremenim udžbenicima i čitankama Hrvatskoga jezika u razrednoj nastavi
Svijest o fluentnome govoru u suvremenim udžbenicima i čitankama Hrvatskoga jezika u razrednoj nastavi, 2022., diplomski rad, Filozofski fakultet, Odsjek za učiteljski studij, Split
CROSBI ID: 1215981 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Svijest o fluentnome govoru u suvremenim
udžbenicima i čitankama Hrvatskoga jezika u
razrednoj nastavi
(Awareness of fluent speech in textbooks and class
reading books of Croatian language in classroom
teaching)
Autori
Ruić, Katarina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Filozofski fakultet, Odsjek za učiteljski studij
Mjesto
Split
Datum
12.09
Godina
2022
Stranica
37
Mentor
Odža, Ivana
Ključne riječi
fluentnost, komunikacijska kompetencija, nastava Hrvatskoga jezika, udžbenici, čitanke
(fluency, communication competence, Croatian language teaching, textbooks, reading books)
Sažetak
Učenik se koristi govorom u svakodnevnim situacijama, no njegov je govor često opterećen disfluentnostima. Učenik bi trebao težiti fluentnome govoru u kojemu mu mogu pomoći učitelji korištenjem ispravno odabranih udžbenika i čitanki. Ovim radom nastojala se potaknuti svijest o fluentnome govoru. Cilj ovoga rada bio istražiti koliko se u udžbenicima i čitankama u razrednoj nastavi vode računa o fluentnome govoru. S tom svrhom provedena je analiza vježbenica, udžbenika i čitanki Hrvatskoga jezika. Analizom se došlo do zaključka da se u udžbenicima i čitankama sedamdesetih i osamdesetih godina 20. stoljeća manje vodilo računa o komunikacijskoj kompetenciji i fluentnome govoru kao njezinoj važnoj sastavnici, nego u suvremenim udžbenicima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija