Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1215940

NASTAVNICI- KREATORI ŠKOLSKE KULTURE I KLIME


Sobočan, Sara
NASTAVNICI- KREATORI ŠKOLSKE KULTURE I KLIME, 2022., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet u Rijeci, Rijeka


CROSBI ID: 1215940 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
NASTAVNICI- KREATORI ŠKOLSKE KULTURE I KLIME
(TEACHERS- CREATORS OF SCHOOL CULTURE AND CLIMATE)

Autori
Sobočan, Sara

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet u Rijeci

Mjesto
Rijeka

Datum
21.09

Godina
2022

Stranica
89

Mentor
Vrcelj Sofija

Neposredni voditelj
Sofija Vrcelj

Ključne riječi
školska kultura, školska klima, percepcija nastavnika
(school culture, school climate, teachers' perception)

Sažetak
Školska su kultura i klima pokazatelji kvalitete svake odgojno-obrazovne ustanove. U okviru provedenog istraživanja kojem je bio cilj ispitati ulogu i značaj nastavnika u kreiranju školske kulture i klime u srednjim školama na području Republike Hrvatske provjerena je nastavnička percepcija školske kulture i klime u srednjim strukovnim te školama s gimnazijskim programom te je testirana značajnost razlike u percepciji s obzirom na spol, tip škole i nastavno-predmetno područje. Riječ je o kvantitativnom istraživanju koje je provedeno online anketnim ispitivanjem nastavnika srednjih škola. Upitnik je sadržavao trideset čestica kroz koje su nastavnici na skali Likertovog tipa procjenjivali opći dojam o školi, suradnju s ravnateljem škole, suradnju s drugim nastavnicima škole, suradnju s učenicima, suradnju s roditeljima učenika te vlastiti rad. U istraživanju je sudjelovalo ukupno 95 nastavnika srednjih škola. Prema rezultatima istraživanja zaključuje se da nastavnici percipiraju pozitivnu školsku kulturu i klimu te suradnju s ravnateljem, učenicima, roditeljima učenika i vlastiti rad procjenjuju zadovoljavajućima, dok je procjena suradnje nastavnika s ostalim nastavnicima škole manje zadovoljavajuća. Istraživanjem je utvrđena statistički značajna razlika u nastavničkoj percepciji školske kulture i klime s obzirom na spol u tri čestice, s obzirom na tip škole u šest čestica, te s obzirom na nastavno-predmetno područje u jednoj čestici.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

urn.nsk.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Sobočan, Sara
NASTAVNICI- KREATORI ŠKOLSKE KULTURE I KLIME, 2022., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet u Rijeci, Rijeka
Sobočan, S. (2022) 'NASTAVNICI- KREATORI ŠKOLSKE KULTURE I KLIME', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet u Rijeci, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Sobo\v{c}an, Sara}, year = {2022}, pages = {89}, keywords = {\v{s}kolska kultura, \v{s}kolska klima, percepcija nastavnika}, title = {NASTAVNICI- KREATORI \v{S}KOLSKE KULTURE I KLIME}, keyword = {\v{s}kolska kultura, \v{s}kolska klima, percepcija nastavnika}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Sobo\v{c}an, Sara}, year = {2022}, pages = {89}, keywords = {school culture, school climate, teachers' perception}, title = {TEACHERS- CREATORS OF SCHOOL CULTURE AND CLIMATE}, keyword = {school culture, school climate, teachers' perception}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font