Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1215668

Emocije u problemskim slikovnicama Tee Knežević i Tatjane Gjurković


Sereki, Marija Eliza
Emocije u problemskim slikovnicama Tee Knežević i Tatjane Gjurković, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Rijeka


CROSBI ID: 1215668 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Emocije u problemskim slikovnicama Tee Knežević i Tatjane Gjurković
(Emotions in problem picture books by Tea Knežević and Tatjana Gjurković)

Autori
Sereki, Marija Eliza

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Mjesto
Rijeka

Datum
20.09

Godina
2022

Stranica
53

Mentor
Verdonik, Maja

Ključne riječi
problemska slikovnica, emocije, emocionalni razvoj, književni tekst, ilustracija
(problem picture book, emotions, emotional development, literary text, illustration)

Sažetak
Slikovnica kao prva knjiga djeteta je djelo namijenjeno djeci, a karakteristična je po ilustracijama koje zajedno s tekstom pripovijedaju radnju. Njezin je sadržaj jednostavan i blizak djetetu, a uz to treba biti prožet odgojno- obrazovnim i estetskim kvalitetama. Problemska slikovnica je termin koji je već neko vrijeme poznat, a označava slikovnice čija se tema temelji na problemima iz svakodnevnog života djeteta, u obitelji ili izvan nje. Cilj ovoga rada bio je analizirati problemske slikovnice autorica Tatjane Gjurković i Tee Knežević, na temelju problema koje obrađuju. Emocije djeteta i emocionalni razvoj važni su dijelovi njegova djetinjstva i razvoja, pri čemu dijete postupno izgrađuje odnose sa svojom okolinom i odnos prema sebi. Osim toga, cilj je iznijeti temeljne postavke o slikovnici, odnosno problemskoj slikovnici te istražiti kako jezični i vizualni slojevi slikovnica djeluju u prenošenju poruke djetetu. Svaka analizirana slikovnica obrađuje jednu problemsku situaciju, odnosno, negativne emocije i osjećaje prisutne u tim situacijama. Analizirane slikovnice prožete su kvalitetnim tekstom i ilustracijama, te na primjeren način, u skladu sa stadijem emocionalnog razvoja, djeci pomažu u rješavanju problema.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Rijeka,
Sveučilište u Rijeci

Profili:

Avatar Url Maja Verdonik (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Sereki, Marija Eliza
Emocije u problemskim slikovnicama Tee Knežević i Tatjane Gjurković, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Rijeka
Sereki, M. (2022) 'Emocije u problemskim slikovnicama Tee Knežević i Tatjane Gjurković', diplomski rad, preddiplomski, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Sereki, Marija Eliza}, year = {2022}, pages = {53}, keywords = {problemska slikovnica, emocije, emocionalni razvoj, knji\v{z}evni tekst, ilustracija}, title = {Emocije u problemskim slikovnicama Tee Kne\v{z}evi\'{c} i Tatjane Gjurkovi\'{c}}, keyword = {problemska slikovnica, emocije, emocionalni razvoj, knji\v{z}evni tekst, ilustracija}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Sereki, Marija Eliza}, year = {2022}, pages = {53}, keywords = {problem picture book, emotions, emotional development, literary text, illustration}, title = {Emotions in problem picture books by Tea Kne\v{z}evi\'{c} and Tatjana Gjurkovi\'{c}}, keyword = {problem picture book, emotions, emotional development, literary text, illustration}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font