Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1215531

Učenje i kultura straha


Huljev, Antonija
Učenje i kultura straha // Međunarodna znanstvena konferencija DIDAKTIČKI IZAZOVI IV: Futures Studies in Education: Knjiga sažetaka / Dubovicki, Snježana ; Huljev, Antonija (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022. str. 78-79 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 1215531 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Učenje i kultura straha
(Culture of fear and learning)

Autori
Huljev, Antonija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Međunarodna znanstvena konferencija DIDAKTIČKI IZAZOVI IV: Futures Studies in Education: Knjiga sažetaka / Dubovicki, Snježana ; Huljev, Antonija - Osijek : Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022, 78-79

Skup
International Conference Didactic Challenges 4: Futures Studies in Education

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 26.05.2022. - 27.05.2022

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
strah ; studenti ; učenje ; koronavirus
(fear ; students ; learning ; coronavirus)

Sažetak
Književnik Albert Camus u svojim je Kronikama 17. stoljeće opisao kao stoljeće matematike, 18. stoljeće kao stoljeće fizike, 19. stoljeće kao stoljeće biologije, a 20. stoljeće kao stoljeće straha. S pravom se možemo pitati oblježa va li i 21. stoljeće strah i živimo li u kulturi straha. U svijetu velikih i prebrzih promjena mladi čovjek može se osjećati uplašenim i izgubljenim u kulturi u kojoj prevladavaju strah, prijetnje i neizvjesnost. Kultura koja gotovo svakoga dana nameće nov e vrijednosti, a posljedično i pravila i norme, u kojoj se vijesti izmjenjuju iz minute u minutu, strah postaje svakodnevni pratitelj (mladoga) čovjeka. Posljednje dvije godine Republiku su Hrvatsku pogodili epidemija koronavirusa, razorni potresi u Zagreb u i Petrinji, posljedično time i usporeni gospodarski rast koji izazivaju niz egzistencijalnih pitanja i nesigurnosti. Već prisutan strah pojačao se globalnom medijskom prijetnjom izbijanja nuklearnoga rata nakon početka rata u Ukrajini. Rad se bavi pitanj em utjecaja straha na učenje u studentskoj populaciji. Za potrebe istraživanja proveden je polustrukturirani dubinski intervju kako bi se ispitali prisutnost nesigurnosti i straha u studenata, s obzirom na globalno okruženje, te kako prisustvo straha, kao Ključne riječi oblika distrakcije, utječe na proces učenja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)

Napomena
In his book Algerian Chronicles, the writer Albert
Camus described the 17th century as the century of
mathematics, the 18th century as the century of
physics, the 19th century as the century of biology,
and the 20th century as the century of fear. We can
rightly ask ourselves whether the 21st centur y is
also marked by fear and whether we live in a culture
of fear. In a world of significant and rapid change,
a young person may feel frightened and lost in a
culture dominated by fear, threats and uncertainty.
A culture that imposes new values on an almo st
daily basis, and consequently imposes rules and
norms, in which the news change from minute to
minute, fear becomes a daily companion of a (young)
person. In the previous two years, the Republic of
Croatia has been afflicted by the coronavirus
epidemic, the devastating earthquakes in Zagreb and
Petrinja, and consequently the slowdown in economic
growth, which causes a number of existential issues
and uncertainties. Already present fear has been
exacerbated by the threats of a nuclear war outbreak
propaga ted in the global media following the onset
of the war in Ukraine. This paper deals with the
issue of the impact of fear on learning in the
student population. For the purposes of the
research, a semistructured in conducted for the
purdepth interview was poses of examining the
presence of uncertainty and fear in students, given
the global environment, and how the presence of
fear, as a form of distraction, affects the learning
process. Keywords : Fear, students, learning,
coronavirus.



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Antonija Huljev (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

didactic-challenges0.webnode.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Huljev, Antonija
Učenje i kultura straha // Međunarodna znanstvena konferencija DIDAKTIČKI IZAZOVI IV: Futures Studies in Education: Knjiga sažetaka / Dubovicki, Snježana ; Huljev, Antonija (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022. str. 78-79 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Huljev, A. (2022) Učenje i kultura straha. U: Dubovicki, S. & Huljev, A. (ur.)Međunarodna znanstvena konferencija DIDAKTIČKI IZAZOVI IV: Futures Studies in Education: Knjiga sažetaka.
@article{article, author = {Huljev, Antonija}, year = {2022}, pages = {78-79}, keywords = {strah, studenti, u\v{c}enje, koronavirus}, title = {U\v{c}enje i kultura straha}, keyword = {strah, studenti, u\v{c}enje, koronavirus}, publisher = {Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Huljev, Antonija}, year = {2022}, pages = {78-79}, keywords = {fear, students, learning, coronavirus}, title = {Culture of fear and learning}, keyword = {fear, students, learning, coronavirus}, publisher = {Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font